Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 Dette er 3 året jeg jobber som vikar/I vikariat ved skoler i samme kommune. Finnes det regelverk hvor lenge kommunen kan holde meg "på gress" før de må gi meg fast stilling? Anonymous poster hash: d59fc...0fc
Nullstress;) Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 Jeg var vikar I nesten 4.5 år før de ga meg fast stilling.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #3 Skrevet 24. september 2015 Jeg var vikar I nesten 4.5 år før de ga meg fast stilling. Var du I sammenhengende vikariater eller fungerte også som ringevikar i den perioden? Gjelder skole Anonymous poster hash: d59fc...0fc
Nullstress;) Skrevet 24. september 2015 #4 Skrevet 24. september 2015 (endret) Jeg var vikar I nesten 4.5 år før de ga meg fast stilling.Var du I sammenhengende vikariater eller fungerte også som ringevikar i den perioden? Gjelder skole Anonymous poster hash: d59fc...0fc Jeg var sammenhengene vikar hele tiden. Hadde ikke en uke uten kontrakt. Dette var også på skole. På samme skole hele tiden. Endret 24. september 2015 av Rapunzel ;)
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #5 Skrevet 24. september 2015 Du har vel krav på fast stilling etter 4 år som vikar ved samme arbeidsplass. Men hvordan det er om du har jobbet som vikar på flere steder i kommunen og ikke kun ved en plass fast som vikar vet jeg ikke. Anonymous poster hash: a6ec5...69f
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #6 Skrevet 24. september 2015 Du står sterkere om du har hatt kontrakt som sammenhengende vikar enn om du kun er ringe vikar Anonymous poster hash: a6ec5...69f
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #7 Skrevet 24. september 2015 Hvis du jobber i Oslo kommune, så får du vikariater i nesten fire år, så får du karantene. Sleipt. Anonymous poster hash: 5b994...fbb