Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 Dagens utblåsning! Hater virkelig å ikke være i form. Har feber som kommer og går, og litt forkjølet. Og er så vanvittig sliten i kroppen! Helt gåen bare jeg går opp en trapp. Og kiler når jeg puster. Føler meg for syk til å være på jobb, men for frisk til å være hjemme. Noen tips til å få att litt energi? Anonymous poster hash: 4e72f...eae
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 Send en god tanke til alle med ME 😁 sånn er det 24/7 i mange år... Men til deg, HI: det viktigste er hvile! Hvil deg frisk, ta gjerne c-/d-vitamin og masse Paracet Anonymous poster hash: 4cacd...27f
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #3 Skrevet 24. september 2015 Jeg har ME og er 'febersyk' hver dag og har vært det i mange år. Skjønner deg godt. Kjipt. God bedring. Anonymous poster hash: aaccc...b45
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #4 Skrevet 24. september 2015 Uff, skal vel ikke klage. Er ikke så ofte jeg er syk heldigvis, og vet jo det er mange som sliter hver dag. Tenker vel ikke over hvor godt jeg egentlig har det... Anonymous poster hash: 4e72f...eae
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #5 Skrevet 24. september 2015 Blir nesten misunnelig på de som bare opplever å være syke slik en sjelden gang. Slik du beskriver (og mere til) har jeg hatt det i ti år (ME). For deg som normalt er frisk, er det nok bare å ta det med ro og slappe av, så er du nok snart i form igjen. God bedring! :-) Anonymous poster hash: 0fb6d...cad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå