Gå til innhold

Birkenstock sandaler - gode?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte et par i dag (på nettet) og synes de er grusomme å gå i. Alle sier jo de er "himmelske".. Spørsmål: må de gåes inn eller skal de passe på foten med en gang? De er harde, tunge og vonde.

Anonymous poster hash: 55b6e...613

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har to par, elsker dem! gå dem inn litt. Det ene paret mitt har sånn mellom tærne, måtte bruke de noen ganger før det ikke var ubehagelig. Viktig å ha de strammet godt nok!

Anonymous poster hash: 428e8...055
Skrevet

har to par, elsker dem! gå dem inn litt. Det ene paret mitt har sånn mellom tærne, måtte bruke de noen ganger før det ikke var ubehagelig. Viktig å ha de strammet godt nok!

Disse er sånn med sånn greie mellom tærne. Fikk gnagsår etter 10 sekunder og de var veldig ekle på 🙈 Men ett spørsmål til: har du din vanlig størrelse eller en størrelse mindre? Etter tilbakemeldingene på nettbutikken kjøpte jeg et nr mindre.. Kanskje jeg burde prøvd min vanlig størrelse istedet..?

Skrevet

Jeg er gravid og kjøpte meg et par for å ha på jobb for var så plaget med vondt i beina og ryggen. Har jo både lest og hødt at de er så fantastiske. Men måtte bare droppe å bruke de på jobb, for de gjorde vondt verre. Tenkte jeg måtte gå de inn først, men nå har jeg gått med de her hjemme i en mnd og de er ikke blitt noe bedre.

Så enten så er de ikke for min føtter eller så er de oppskrytte.

Adidas-slippersene mine er langt bedre å gå i da ja.

Anonymous poster hash: f3607...1f8
Skrevet

Jeg er en str 39 +1/3 tenker jeg så birkenstock str 39 passer meg perfekt :) stram så de ikke slenger rundt på foten, det blir bare vondt!

Skrevet

Disse er sånn med sånn greie mellom tærne. Fikk gnagsår etter 10 sekunder og de var veldig ekle på 🙈 Men ett spørsmål til: har du din vanlig størrelse eller en størrelse mindre? Etter tilbakemeldingene på nettbutikken kjøpte jeg et nr mindre.. Kanskje jeg burde prøvd min vanlig størrelse istedet..?

De med sånn reim mellom tærne er grusomme!

Anonymous poster hash: 2595a...882

Skrevet

Hadde tilfeldigvis en venninne med slike sandaler innom i kveld. Hun sa det finnes med hard og mykere såle. Jeg har visst kjøpt hard såle 🙈😁

Skrevet

Mine er veldig gode. Har "madrid"-modellen. Var ikke klar over dette med størrelsene og kjøpte vanlig størrelse, de er derfor litt store og jeg har måttet stramme inn spennen, men de er utrolig gode å gå i.

Anonymous poster hash: 955a2...165

Skrevet

Går du til et tysk sykehus vil du se at 90% av alle ansatte der har Birkenstock på seg. Selv syns jeg de er fantastisk gode og behagelig, særlig når man har brukt de en stund.

Anonymous poster hash: 2fe6e...1c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...