Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 Å herregud, dette er flaut! Men jeg, en voksen dame på 35, har fått barnemark! Jeg kjente det klødde sånn baki der igår kveld, og tok et speil for å ta en titt. Tror du jammen ikke det lå en liten mark der å kveilet seg. Uuuugh.. Har ingen i avføringen, så det kan jo ikke være mangen der inne. Hva gjør jeg nå? Kvier meg veeeldig for å gå til legen altså! Men jeg regner med at ungene også har det siden jeg har det, eller? Anonymous poster hash: c38b7...729
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 Du trenger ikke gå til legen. Bare gå på apotek og få tabelettkur. Kur hele familien. også greit å informere skole/barnehage, og andre barna her vært mye sammen med. Det er veldig smittsomt. Vi har hatt det et par ganger, men er enkelt å bli kvitt. Ikke noe å være flau over. Anonymous poster hash: 12282...fac
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #3 Skrevet 24. september 2015 Er det sant? Å så flott da skal jeg jammen ta en tur på apoteket etter jobb. Om det er veldig smittsomt må vi vel på kur hele gjengen tenker jeg! HI Anonymous poster hash: c38b7...729
Tantrum Skrevet 24. september 2015 #4 Skrevet 24. september 2015 Alle må ha en runde med tabeletter ja. Og sengetøy kokes, leker kokes, smokker (om du har småbarn med smokk da) og alt annet de kan putte imunnen. Naziregime på hygiene ved toalettbesøk (lurt å kjøpe desinfisering til hendene da barn ikke er så flinke til å vaske hendene) korte negler på barn og seg selv, neglebørste slik at man får vasket neglene skikkelig og generelt sprite ned håndtak og knotter..... Er ganske vanlig, si ifra til barnehage/skole slik at de får gjort tiltak også. Ikke farlig med småmark (vær sikker på at det er småmark), men klør jo no innmari har jeg skjønt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå