Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 Har ei jente som har holdt på å ta på seg selv siden hun var 3 år.Dette gjør hun i stua, i hagen osv...jeg har prøvd å sagt til henne at dette er noe man gjør når man er helt alene i senga si, men det går ikke helt inn....hun er 5 år nå. tips?Gjør deres barn dette?😳 Anonymous poster hash: 20411...c22
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 Min ene datter gjorde det, Etterhvert, da hun var omtrent på alder med din, sluttet hun, eller begynte å kun gjøre når hun var alene og vi ikke så det. Tror egentlig det er ganske normalt. Anonymous poster hash: d155e...52e
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #3 Skrevet 24. september 2015 Gutten vår gjorde det. Vi fortsatte bare med å si fra hver gang han gjorde det, og etter en stund sluttet han. Han har fortsatt å gjøre det på rommet sitt, forteller at det kiler osv, så tror ikke vi har ødelagt noe... Anonymous poster hash: 8eafd...cf1
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #4 Skrevet 24. september 2015 Fint å høre fra andre her,takk😊blir så mye til tider at jeg frykter jeg blir sinna en dag😧vil liksom ikke ødelegge for a heller... Anonymous poster hash: 20411...c22
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #5 Skrevet 24. september 2015 Vår gutt har holdt på siden han var 3-4 år gammel. Han er nå 9 år og jeg tar han enda i å ligge å gni seg på gulvet. Har forklart utallige ganger at dette er noe man gjør på sitt eget rom, ikke foran folk: hvorpå han sier ok. Blir ikke sinna, men blir litt lettere forlegen om andre er tilstede Anonymous poster hash: ff2ed...a0d
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #6 Skrevet 24. september 2015 Jenta mi på 5 år holder også på med dette mye. Hjemme gjemmer hun seg litt bort, da tenker jeg det liksom er greit. Men i bhg skjer det oftere, og da kan hun gjøre det under måltider, i garderoben osv 😳 vet ikke annet enn at det er normalt. Og at det går i perioder. Hvis noen har råd tar jeg Også imot med takk. Anonymous poster hash: 2f979...355
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #7 Skrevet 24. september 2015 Har de nevnt noe i barnehagen angående det? Anonymous poster hash: 20411...c22
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #8 Skrevet 24. september 2015 Har de nevnt noe i barnehagen angående det? Anonymous poster hash: 20411...c22 Hvis det er meg du spør så ja. At de prøver å avlede slik at det ikke blir så mye fokus på det. Vi snakker om det hjemme og, at hun ikke må gjøre det i bhg eller når det er andre tilstede. Men vet ikke. Går veldig i perioder. Anonymous poster hash: 2f979...355
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå