Gå til innhold

Onani-barn......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente som har holdt på å ta på seg selv siden hun var 3 år.Dette gjør hun i stua, i hagen osv...jeg har prøvd å sagt til henne at dette er noe man gjør når man er helt alene i senga si, men det går ikke helt inn....hun er 5 år nå. tips?Gjør deres barn dette?😳

Anonymous poster hash: 20411...c22

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min ene datter gjorde det, Etterhvert, da hun var omtrent på alder med din, sluttet hun, eller begynte å kun gjøre når hun var alene og vi ikke så det.

Tror egentlig det er ganske normalt.

Anonymous poster hash: d155e...52e
Skrevet

Gutten vår gjorde det. Vi fortsatte bare med å si fra hver gang han gjorde det, og etter en stund sluttet han. Han har fortsatt å gjøre det på rommet sitt, forteller at det kiler osv, så tror ikke vi har ødelagt noe...

Anonymous poster hash: 8eafd...cf1
Skrevet

Fint å høre fra andre her,takk😊blir så mye til tider at jeg frykter jeg blir sinna en dag😧vil liksom ikke ødelegge for a heller...

Skrevet

Vår gutt har holdt på siden han var 3-4 år gammel. Han er nå 9 år og jeg tar han enda i å ligge å gni seg på gulvet. Har forklart utallige ganger at dette er noe man gjør på sitt eget rom, ikke foran folk: hvorpå han sier ok. Blir ikke sinna, men blir litt lettere forlegen om andre er tilstede :)

Anonymous poster hash: ff2ed...a0d
Skrevet

Jenta mi på 5 år holder også på med dette mye. Hjemme gjemmer hun seg litt bort, da tenker jeg det liksom er greit. Men i bhg skjer det oftere, og da kan hun gjøre det under måltider, i garderoben osv 😳 vet ikke annet enn at det er normalt. Og at det går i perioder. Hvis noen har råd tar jeg Også imot med takk.

Anonymous poster hash: 2f979...355

Skrevet

Har de nevnt noe i barnehagen angående det?

Skrevet

Har de nevnt noe i barnehagen angående det?

Hvis det er meg du spør så ja. At de prøver å avlede slik at det ikke blir så mye fokus på det. Vi snakker om det hjemme og, at hun ikke må gjøre det i bhg eller når det er andre tilstede. Men vet ikke. Går veldig i perioder.

Anonymous poster hash: 2f979...355

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...