Gå til innhold

Om du hadde vunnet 180 millioner..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere fortsatt å bo i Norge? Jeg hadde satt meg på første fly å flyttet til USA👌

Anonymous poster hash: 4f3e8...3e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det hadde jeg

Anonymous poster hash: 45621...8e3

Skrevet

Ja det hadde jeg, men hadde ikke blitt boende her om jeg bor.

Hadde nok også spandert på meg feriehus i Kroatia eller noe :D

Skrevet

DA hadde jeg nok vekslet på å bo her i Norge og i et land hvor sola skinner / varmere klima mer enn Norge.

Skrevet

Jeg vet ikke, faktisk. Mest sannsynlig.

Anonymous poster hash: aa93e...552

Skrevet

Hadde fortsatt å bo i Norge ja. Men plutselig satt jeg på mer midler og kunne ha oppgradert litt. Jeg hadde også fortsatt å jobbe, da det sosiale har mye å si.

Anonymous poster hash: b867f...bbb
Skrevet

Å reise til USA ville vært litt poengløst siden du der ikke får oppholdstillatelse uten jobb.

Skrevet

Jeg hadde fortsatt å ha base i Norge, menville reist så mye jeg kunne :)

Anonymous poster hash: 70872...d2d

Skrevet

Ja, jeg ville fortsatt å bo i Norge! Men hadde reist sånn hver skoleferie:)

Anonymous poster hash: 1f583...c6a

Skrevet

Å reise til USA ville vært litt poengløst siden du der ikke får oppholdstillatelse uten jobb.

Man kan få oppholdstillatelse uten jobb!

Skrevet

Ville fortsatt bodd i Norge, men kjøpt feriehus i utlandet og hatt mer fri sammen med ungene i alle skoleferier.

Anonymous poster hash: fe831...b9b
Skrevet

Hadde kjøpt meg hus i Thailand & dratt dit på vinteren, men hadde helt klart blitt boende fast i Norge. kjøpt meg småbruk eller et stort hus ute på landet, reist mye rundt i verden & kost meg masse med familie & venner!

Anonymous poster hash: 0856e...d96

Skrevet

Man kan få oppholdstillatelse uten jobb!

Da må noen garantere som forsørger for deg. 180 mill varer ikke evig i et land som USA (spesielt for en nyrik lottomillionær som skal leve i sus og dus i USA) bare skattemyndighetene vil jo ta pengene rimelig fort.

Ville mye heller bodd her med alle mine og mine barns rettigheter og reist så mye jeg ville.

Skrevet

Hadde blitt boende her jeg bor nå, men vi hadde kjøpt oss ett småbruk som vi hadde pusset opp og gjort om til vårt. Dette hadde vi brukt tid på, for her vi bor nå bor vi perfekt til iforhold til skole og ungenes venner. Småbruket hadde vært for meg og mannen når vi fikk unger som nesten hadde flyttet ut.

Vi hadde reist masse, men jeg storkoser meg hjemme i norge p sommeren.

Anonymous poster hash: 68426...9fe

Skrevet

Hadde blitt boende i Norge og kjøpt feriehus i varmere strøk :)

Anonymous poster hash: b7209...5c4

Skrevet

Da ville jeg pussa opp huset vi bor i noe som sårt trengs. Kjøpt feriehus i varmere strøk. Og kjøpt 2 nabo hyttetomter på heia i mannens hjemkommune og bygd to tilsvarende like hytter. Brukt en selv og lånt bort den andre til familie og venner. Og når vi en dag går bort og barns skal arve kan mannens barn arve en hytte sammen og våre felles barn 1 hytte sammen. Resten hadde blitt sparing til oss og barna og ellers ting som vi Måtte ønske senere.

Anonymous poster hash: e55f5...297

Skrevet

Hadde nok fortsatt å bo her ja!

Men hadde reist ofte og lenge!!

Hadde forøvrig ALDRI kjøpt meg feriehus fordi

a) jeg vil ikke være "bundet" til ETT sted

B) feriehjem må vedlikeholdes og passes på...

Man kan bo MYYYYYE på feite hoteller rundt om i verden for den summen ;)

Anonymous poster hash: 959d4...f8c

Skrevet

Hadde nok fortsatt å bo her ja!

Men hadde reist ofte og lenge!!

Hadde forøvrig ALDRI kjøpt meg feriehus fordi

a) jeg vil ikke være "bundet" til ETT sted

B) feriehjem må vedlikeholdes og passes på...

Man kan bo MYYYYYE på feite hoteller rundt om i verden for den summen ;)Anonymous poster hash: 959d4...f8c

B) skulle være b ) :P

Anonymous poster hash: 959d4...f8c

Skrevet

Jeg hadde fortsatt å bo i Norge. Men kjøpt bolig i sydligere strøk, som vi hadde reist en del til. Og her hadde jeg fått bygget et allergivennlig hus til meg. Jeg har ekstrem allergi for det meste, og astma og eksem. Er jo syk nesten hele vinteren. Da man er mer inne i huset.

Anonymous poster hash: 68295...2f9
Skrevet

Vi hadde fortsatt å bo i Norge, men flyttet til østlandet. Hadde derimot kjøpt et feriehus i Houston, siden vi har familie der. Så skulle vi heller reist på lange ferier i slengen :)

Anonymous poster hash: adf52...1fb
Skrevet

Hadde blitt boende på samme sted (tror jeg), men kjøpt nytt hus og hytte.

Skrevet

Hadde blitt boende akkurat her vi bor :P Eller, kjøpt eget hus da, men blitt i den lille byen vår :)

Skrevet

Ville helt klart fortsatt å bo her. Hadde ikke flyttet til noe annet hus heller, men muligens pusset opp litt. (Kjøkkenet er over 40 år gammelt så det begynner uansett å synge på siste verset.

Jeg hadde nok ikke reist særlig mye heller. Kanske kjøpt en markahytte ganske nær vei.

Det jeg helt sikkert hadde gjort var bruke minst 30 millioner, muligens nærmere 50, på gaver til venner og familie. Det er ikke morsomt med mye penger hvis vennene dine sliter med å betale regningene sine.

Anonymous poster hash: 7864f...df4
Skrevet

Hadde kjøpt meg en gård med 100-200 mål. Bygd drømmestall og hatt noen hester selv, samt leid ut resten. Drevet med hundeoppdrett og hesteoppdrett:) Hadde også reist endel på vinteren :)

Anonymous poster hash: 4d502...d54

Skrevet

Hadde fortsatt bodd i Norge. Men hadde kjøpt meg en leilighet på Gran Canaria, kanskje bodd der ett år eller to når barna ble litt større og kunne gått på den norske skolen.

Anonymous poster hash: dbbfe...601

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...