Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #1 Skrevet 24. september 2015 Hvordan merker man at man har det? Livmoren min kjennes litt forstørret og hard ut på utsiden, og jeg har ofte lette mensensmerter. Ca 4 mnd etter fødsel nr to hadde jeg en GU og da kjente damen en kul i skjedeinngangen der og spurte om den plagde meg og jeg sa nei. Da nevnte hun den ikke mer. Er 26 år og burde tatt en sånn ny GU, men er ikke komfortabel med underlivet og hvertfall ikke at fastlegen skal gå nedi der! Private gynekologer er det lite av her.. Minste er nå 1,5 år. Anonymous poster hash: 63722...511
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #2 Skrevet 24. september 2015 Jeg trodde også at livmoren var forstørret og hard fordi jeg kjente den på utsiden, jeg gikk til gynekolog og fikk en innvendig ultralyd. Viste seg at det var en stor cyste på eggstokken... Den var godartet da, men måtte fjernes fordi den var så stor. Jeg ville absolutt gått til legen. Om det ikke er private gynekologer der du bor kan du be om henvisning til en offentlig. Om du går til legen og sier du kjenner en kul nederst på magen akkurat som om livmoren er forstørret og ønsker henvisning til ultralyd så vil du jo få det. Anonymous poster hash: 7113e...748
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå