GÃ¥ til innhold

Hva skjer med meg? Er helt utmattet 😴😴

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en kraftig infeksjon i kroppen.

Har gått på antibiotika i en uke

Har hatt diaré fra første dag. .. og nå

Er jeg ufattelig sliten. Klarer ikke å gå noe særlig

Orker ingenting 😨😨😨 Når blir jeg normal? Jeg er i tillegg gravid. ..

Anonymous poster hash: d9948...211

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er en normal følge av å være syk. Du kommer deg nok igjen i løpet av en ukes tid. Hvis du er like sliten en uke etter at antibiotikakuren er avsluttet bør du ta en ny tur til legen.

Anonymous poster hash: 11656...171
Skrevet

Bare det å være gravid kan jo være utmattende.. Enig med hun over, gi det en uke til. Slapp av og tenk på deg selv, hvil mye! Be om sykemelding om du ikke har det allerede. Viktig at du får hentet deg inn igjen og ikke presser deg på jobb når du er elendig, det kan gjøre at det tar mye lenger tid å få energien tilbake.

Hvid har diare må du passe på å drikke MYE, og prøv å spise normalt også, selv om matlysten sikkert er dårlig.

Skrevet

Du bør få i deg gode bakterier så tarmene dine bygger opp normal tarmflora. Drikk Biola og ta idoform. Har man ikke ordentlig opptak av mat så blir man ekstra utmattet.

Skrevet

Godt å høre at jeg er normal.

Jeg drikker Biola og tar idoform

Skrevet

Det kan være at du har ubalanse mellom saltene i kroppen pga diareen. Få noen til å kjøpe resorbs eller gem-pulver på apoteket til deg, lag blandingen og drikk. (Resorbs smaker best og virker like bra som gem-pulver er min erfaring). Hvis du har eplejuice og farris i hus, kan du blande dette halvt om halvt og drikke inntil du får tak i det andre. Man kan føle seg totalt utmattet og elendig om det er ubalanse mellom saltene i kroppen.

Anonymous poster hash: b40ab...fd4

Skrevet

Regner med det er en kombinasjon av 3 ting

-du er syk

-du har ikke fått i deg næringen du skal pga diare

-du er gravid

De tre tingene kan hver for seg gjøre deg utmattet, til sammen har de slått deg i bakken.

Spis og drikk lettfordøyelig mat, hvil mye og gi det litt tid så kommer du deg på beina igjen. God bedring!

Anonymous poster hash: 8a9bb...a72
Skrevet

Dere er så gode. Takk for råd 😃

Skrevet

Her er min erfaring etter fem svangerskap; det tar utrolig mye lenger tid å komme seg enn normalt. Ta godt vare på deg selv. Kan du slappe av og sove, så gjør dét. Be om sm hvis det blir for ille. Riktig god bedring!

Anonymous poster hash: 240e2...071

Skrevet

Tusen takk dere 😙😙

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...