Gå til innhold

Jeg tror mannen er betatt av danselæreren!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren vår på fem år har begynt på ballett i høst. Det er mannen som følger. Første gang var han negativ, men de siste gangene har det ikke vært noen klager.

De har kommer ganske sent hjem de siste gangene og mannen sier deg er fordi jentungen somler.

I dag skulle jeg møte dem på dansingen fordi vi skulle ut og handle. Når jeg kommer inn står gubben der og omtrent sikler mens han skravler og flørter i vei med dansedama. Har blir litt perpleks når jeg kommer også går vi, da.

Dansedama er flott hun, men hun er sikkert ti år yngre ennoss og dessuten er mannen faktisk gift med meg!

Hva er det egentlig med mannfolk og dansedamer? De er jo lekre i strømpebukser, leggvarmere og turndrakt, men herregud det får da være grenser?

Nå ser jeg at de har blitt venner på Facebook og at han har skrevet på veggen hennes at hun er en kjempeflink lærer og at datteren vår elsker dansingen.

Hvordan i all verden skal jeg forholde meg til dette?? Skal jeg nekte gubben å følge heretter?

Anonymous poster hash: 327bd...73d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, jeg hadde nok ledd godt, terget ham litt og kanskje minnet han på at til tross for at han kikker på menyen, så får han kommer hjem og spise..

Men det er meg da...

Anonymous poster hash: eb1a3...95f
Skrevet

Hehe, jeg hadde nok ledd godt, terget ham litt og kanskje minnet han på at til tross for at han kikker på menyen, så får han kommer hjem og spise..

Men det er meg da...

Anonymous poster hash: eb1a3...95f

Det er jo litt komisk. Tror ikke dansedama er veldig i interessert i en litt tynnhårer mann i slutten av 30-åra :)

Anonymous poster hash: 327bd...73d

Skrevet

Beklager. Selv om dette godt kunne skjedd, leser jeg lang vei mellom linjene at dette er en oppdiktet situasjon. ;-)

Anonymous poster hash: c32e1...59d

Skrevet

Troll

Anonymous poster hash: 2424e...b67

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...