Gå til innhold

Fukt på badet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lukter fukt og er sånne sølvkre. Mannen åpnet et hull i veggen og stakk inn kamera. Han kunne ikke se mugg. Men det lukter og jeg klarer ikke slå meg til ro. Hvem kontakter jeg? Er det dyrt å gå sjekket fukt på badet?

Anonymous poster hash: b5df8...310

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde en type fra forsikringsselskapet på besøk som sjekket hos oss. Lukter fukt noen ganger, men var tørt overalt i vegger, gulv og tak heldigvis. Ingen fukt. Vi får lukten noen ganger pga. for dårlig ventilering 

Anonymous poster hash: 6254d...1ff
Skrevet

Vi hadde en type fra forsikringsselskapet på besøk som sjekket hos oss. Lukter fukt noen ganger, men var tørt overalt i vegger, gulv og tak heldigvis. Ingen fukt. Vi får lukten noen ganger pga. for dårlig ventilering

Ok. Så det kan komme sånn kjeller / fukt lukt uten at det nødvendigvis trenger være mugg?

Skrevet

Ok. Så det kan komme sånn kjeller / fukt lukt uten at det nødvendigvis trenger være mugg?

Vi har ikke kjellerlukten, men fuktlukt innimellom. Er ikke så bra ventilering siden badet ligger i kjelleretasjen, men vi har elektronisk avtrekksvifte og passer på å ha døren på badet åpen når vi har dusjet så det blir gjennomlufting

Skrevet

Takstmenn og forsikringsselskap har sånne fuktmåkene som "leser" gjennom veggen, kanskje du kan be dem komme en tur? Det er sikkert en fordel for dem også å ta tak i det før det evt. blir et muggproblem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...