Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Det lukter fukt og er sånne sølvkre. Mannen åpnet et hull i veggen og stakk inn kamera. Han kunne ikke se mugg. Men det lukter og jeg klarer ikke slå meg til ro. Hvem kontakter jeg? Er det dyrt å gå sjekket fukt på badet? Anonymous poster hash: b5df8...310
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Vi hadde en type fra forsikringsselskapet på besøk som sjekket hos oss. Lukter fukt noen ganger, men var tørt overalt i vegger, gulv og tak heldigvis. Ingen fukt. Vi får lukten noen ganger pga. for dårlig ventilering Anonymous poster hash: 6254d...1ff
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Vi hadde en type fra forsikringsselskapet på besøk som sjekket hos oss. Lukter fukt noen ganger, men var tørt overalt i vegger, gulv og tak heldigvis. Ingen fukt. Vi får lukten noen ganger pga. for dårlig ventilering Anonymous poster hash: 6254d...1ff Ok. Så det kan komme sånn kjeller / fukt lukt uten at det nødvendigvis trenger være mugg? Anonymous poster hash: b5df8...310
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #4 Skrevet 24. september 2015 Vi hadde en type fra forsikringsselskapet på besøk som sjekket hos oss. Lukter fukt noen ganger, men var tørt overalt i vegger, gulv og tak heldigvis. Ingen fukt. Vi får lukten noen ganger pga. for dårlig ventilering Anonymous poster hash: 6254d...1ff Ok. Så det kan komme sånn kjeller / fukt lukt uten at det nødvendigvis trenger være mugg? Anonymous poster hash: b5df8...310 Vi har ikke kjellerlukten, men fuktlukt innimellom. Er ikke så bra ventilering siden badet ligger i kjelleretasjen, men vi har elektronisk avtrekksvifte og passer på å ha døren på badet åpen når vi har dusjet så det blir gjennomlufting Anonymous poster hash: 6254d...1ff
TPK Skrevet 24. september 2015 #5 Skrevet 24. september 2015 Takstmenn og forsikringsselskap har sånne fuktmåkene som "leser" gjennom veggen, kanskje du kan be dem komme en tur? Det er sikkert en fordel for dem også å ta tak i det før det evt. blir et muggproblem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå