Gå til innhold

Dere med hengepupper.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får mannen "fri tilgang"? Er dere komfortable med at mannen tar på dem?

Anonymous poster hash: a6e45...be5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig får han kose med dem når vi har sex og heldig vis har han vett nok til å la dem være i fred når vi er ute blandt folk.

Anonymous poster hash: b0182...8d6

Skrevet

Perfekte pulepupper:)

Anonymous poster hash: 9243f...597

Skrevet

Så heldige dere er, som har det sånn.

Skrevet

Bortsett fra gode bh'er,,, hvordan forhindre hengepupper? Jeg har gått litt opp i str.,har igjen 3 mnd av svangerskapet..

Anonymous poster hash: 2001f...92a

Skrevet

Hvis jeg ligger på rygg kan han ta på de hvis jeg er veldig opphisset, for da bryr jeg meg ikke så mye, men om jeg sitter må han ikke komme borti dem. Det er en rar følelse, men det føles ekkelt å bli tatt på puppene.

Her blir det puppejobb når jeg har slanket meg ferdig. orker ikke gå rundt med disse lange skinnlørvene.

Anonymous poster hash: 01719...a4c

Skrevet

Hvis jeg ligger på rygg kan han ta på de hvis jeg er veldig opphisset, for da bryr jeg meg ikke så mye, men om jeg sitter må han ikke komme borti dem. Det er en rar følelse, men det føles ekkelt å bli tatt på puppene.

Her blir det puppejobb når jeg har slanket meg ferdig. orker ikke gå rundt med disse lange skinnlørvene.

Anonymous poster hash: 01719...a4c

Fler som meg altså. Har det helt likt her.

Skrevet (endret)

Ja, hvorfor ikke. Puppene er ikke mindre erogene om de henger litt, mannen liker dem han. 

Om han finner dem når jeg ligger på ryggen er en annen sak  :legrine: (legger seg nesten under armene :P

Endret av frk Nilsen
Skrevet

Hva koster en puppejobb?

Skrevet

Hva koster en puppejobb?

Varierer. Kommer an på hva du skal ha og hvor du gjør det. Skal du ha anatomiske innlegg koster det litt mer. Mellom 30 og 40 000.

Skrevet

Om de er stappet/rullet inn i en bh så kan han muligens få "tilgang". Men orker ikke å se på at ham må liksom samle den(en av de) i hånden sin.

Anonymous poster hash: 93628...d5b
Skrevet

Jeg liker at mannen tar på dem og mannen liker å ta på dem! 😄

Anonymous poster hash: 67284...5b0

Skrevet

Noen som vet hva det koster å bare skjære bort overflødig skinn? Jeg har mye fyll, men alt for mye skinn...Bruker strl 75 DD- F alt ettersom hvilket merke bh. Skulle så gjerne hatt tilbake en fin C....

Skrevet

Noen som vet hva det koster å bare skjære bort overflødig skinn? Jeg har mye fyll, men alt for mye skinn...Bruker strl 75 DD- F alt ettersom hvilket merke bh. Skulle så gjerne hatt tilbake en fin C....

Som en brystreduksjon? Det er dyrere enn forstørrelse. Er ikke sikker på eksakt pris. Men gå inn på f.eks www.fornebuklinikken.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...