Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Mine foreldre skal endelig gifte seg, men hva gir man et par i slutten av 40 årene som har alt? Jeg vil så gjerne gi dem noe som viser hva de betyr for meg, for de har virkelig støttet meg gjennom tykt og tynt. Jeg vet de allerede får et tre de kan plante i hagen... Jeg har tenkt på en opplevelse, noe de kan gjøre sammen, men hva? De har aldri tid til å reise bort pga hektisk timeplan og to hjemmeboende barn, heller... Har tenkt på en god lagringsvin som de kan åpne om ti år eller noe, men de er egentlig ikke så glad i vin... De kommer ikke til å registrere ønskeliste noe sted. Er det noen som har noen gode tips til meg? Anonymous poster hash: a5b64...b01
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Nå sier du ingenting om hvilket beløp du har tenkt å bruke på dette, men her er i alle fall noen forslag: Gavekort på en fin restaurant hvor de kan spise typ 7-retters middag med vinpakke? Teaterbilletter eller konsertbilletter, evt med tilhørende middag (da en noe enklere middag enn nevnt over)? Opphold på et SPA-hotell eller lignende (men dette passer kanskje ikke inn i deres hektiske timeplan?). Et eller annet kurs de kan ta sammen, som de begge interesserer seg for. Bor de i Oslo kan man feks ta dessertkurs (og en del andre kurs) hos Pascal, vinsmaking eller ølsmaking osv. Få en eller annen kunstner til å male opp et bilde av noe som betyr noe (feks en maleriversjon av et bilde av hytta, dem selv, et sted som betyr mye for dem osv), eller en innrammet forstørrelse av et bilde som betyr mye for dem. Et maleri eller annen kunst de muligvis kan like (men dette er vanskelig da folk har ofte har svært forskjellig smak når det gjelder kunst, så her må man VITE hva de liker). Noen av disse opplevelsesgavene kan jo også gis bort, med lovnad om barnevakt (dersom de hjemmeboende barna er så små at det trengs). Anonymous poster hash: ec475...282
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Sorry, men at folk "aldri" har tid til å reise bort er tull, man TAR seg tid!! Enkelt og greit! En weekend i f.x. London koster ikke all verden! Flere kan jo spleise også... Kanskje du da kunne passe dine yngre søsken? Gratulerer Anonymous poster hash: c25e7...652
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå