Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Har ikke sett på TV på en mnd, og tenker nærmest at jeg må ta fri fra jobb for å lese. Anonymous poster hash: 21ffc...d16
sug lut Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Jeg synes bare de er rådårlige, men hver sin smak.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Er heller ikke særlig imponert over de 2 forfatterne. Lest en bok og tror ikke det blir flere. Anonymous poster hash: eeb7c...034
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 Jeg liker de også. Hører på lydbok på mobilen - er p åden siste nå og gruer meg til den er ferdig... Anonymous poster hash: 6770a...b2e
☆☆☆ Skrevet 23. september 2015 #5 Skrevet 23. september 2015 Har lest to, og meinar at eg likte dei. Men her og no kan eg ikkje gjengi handlinga i bøkene, og eg har relativt grei hukommelse.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #6 Skrevet 23. september 2015 De er kjempe bra. Anonymous poster hash: dc253...6da
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #7 Skrevet 23. september 2015 Mer og mer spennende jo lenger ut i serien du kommer. Så veldig høyttravende litteratur er det kanskje ikke, men de blir sinnsykt spennende etterhvert.... Kan da slenge på en anbefaling av Jørgen Jæger, har akkurat lest ut Monster nå (som er den siste boken hans) og han skriver veldig spennende om aktuelle temaer. Lettleste, fengende og veldig spennende, anbefales! http://juritzen.no/boker/monster Anonymous poster hash: 940e7...c3f
Plutselig_gravid Skrevet 23. september 2015 #8 Skrevet 23. september 2015 Synes ildvitnet og sandmannen var desidert best. Leste begge bøkene på halvannen dag. De første var midt på treet. Stalker har jeg ikke lest enda.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #9 Skrevet 23. september 2015 Enig. Men synes den siste "Stalker" var den aller beste! Spennende fra første sekund. Ooog litt skummel :-) Anonymous poster hash: 17019...661
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #10 Skrevet 23. september 2015 Enig. Men synes den siste "Stalker" var den aller beste! Spennende fra første sekund. Ooog litt skummel :-) Anonymous poster hash: 17019...661 Bedre enn Sandmannen? Jeg har lest noen sider av Stalker, men ble litt demotivert. Liker ikke han der hypnotisøren. Savner finsken Tar den seg opp etterhver? Jeg holdt på å pisse på meg av Sandmannen, den var så spennende. Trenger motivasjon på å kaste meg over Stalker med nytt mot 😂 Anonymous poster hash: 1b813...5ab
mamma_bergen Skrevet 23. september 2015 #11 Skrevet 23. september 2015 Enig. Men synes den siste "Stalker" var den aller beste! Spennende fra første sekund. Ooog litt skummel :-) Anonymous poster hash: 17019...661 Bedre enn Sandmannen? Jeg har lest noen sider av Stalker, men ble litt demotivert. Liker ikke han der hypnotisøren. Savner finsken Tar den seg opp etterhver? Jeg holdt på å pisse på meg av Sandmannen, den var så spennende. Trenger motivasjon på å kaste meg over Stalker med nytt mot 😂 Anonymous poster hash: 1b813...5ab Bare fortsett å lese du, den tar seg opp Og du skal ikke se bort fra at han dukker opp Jeg digger de bøkene, har lest dem to ganger og klarer ikke å legge dem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå