Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Er så forferdelig svimmel for tida. Spiser og sover som normalt, egentlig ikke sliten eller stressa. Nesten redd meg selv, kjenner at jeg liksom kan gå i svart, altså besvime, nær sagt når som helst, like gjerne sittende og liggende som når jeg er i aktivitet. Skjønner ikke no'! Hva kan sånt komme av, da? Anonymous poster hash: e7e46...c68
BøllefrøOgBolla Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Vitaminmangel, krystallsyke/virus på balansenerve, tja, kan være mange ting! God bedring, lurt å gå til lege ❤️
me_87 Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 (endret) Det kan komme av : At du er gravid Vitamin D mangel at du mangler Jern. Jeg var selv ofte svimmel å trodde jeg hadde jern mangel ettersom jeg har hatt det før. Gikk til legen å det viste seg at jeg har vitamin D mangel. Etter jeg begynte å ta tran hver dag så er jeg ikke lenger svimmel Endret 23. september 2015 av me_87
MammantilNurket Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 Snakk med legen din Jeg fikk skrevet ut noe som heter "Stemetil". Fungerer som bare det!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #5 Skrevet 23. september 2015 Anbefaler refleksolog. Dyrt, men det funka for meg. Fikk beskjed av legen om at jeg hadde virus på balansenerven. Refleksologen mente dette bare var en frase. Og om jeg virkelig hadde hatt noe sånt, ville jeg vært død. Anonymous poster hash: c7da6...daa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå