Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Blir kanskje våte med en gang? http://www.barnihagen.no/mobile/product.html/reima-felis-569193-4140-winter-boots?category_id=148 Anonymous poster hash: 8d9ff...022
TPK Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Uff ja. Tunge, våte (kanskje ikke gjennom, men tunge likevel) og skitne!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Usikker. Er fra nord og der brukte vi "ullsko" på vinteren. Men hadde tørre vintre da! Anonymous poster hash: 1143e...3ae
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 Uff ja. Tunge, våte (kanskje ikke gjennom, men tunge likevel) og skitne! Ja, godt poeng! Passer kanskje bare til og fra bilen på vei til selskap eller noe... Får finne noen andre😊 Anonymous poster hash: 8d9ff...022
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #5 Skrevet 23. september 2015 De så litt ut slik som Nesnalobber er, og de er gode når det er en tørr vinter. Jeg har kjøpt meg høye nesnalobber og en nyere model til de og det er de jeg bruker vinterstid. På dager med regn bruker jeg gummistøvler med ullsokk, men sjeldent det regner og er iskaldt her på samme tid. I snø holder disse meg tørre og varme, bruker kun vanlig sokk eller barbeint i de. Det ene året det var -30 her så tok jeg raggsokk istede for sokk. Er snøen fuktig går det veldig greit med disse også, blir de litt fuktige gjør ikke dette noe da jeg fortsatt er varm på beina. Er det først veldig våt snø er det heller ikke så kaldt ute, så da kan jeg bruke gummistøvel. Ungene har nesnalobber, de brukte de mye når de var veldig små. Nå er de vist ikke kule, så de støver ned på loftet. Kom over ett kjempesalg på disse da ungene var små så jeg hamstret, og jeg fant mange på loftet hos mamma jeg byttet såle i bare. For de ser like fine ut enda. Men mine kan de stjele, det er vist helt ok å si at de stjal mine. Så ofte mine blir tatt når de har utedager på skolen. Ulempen med å ha lik str som ungene har.... Anonymous poster hash: 7c041...ef4
Elsker livet Skrevet 23. september 2015 #6 Skrevet 23. september 2015 Er nok gode i tørt og kaldt vær, men vil jo trekke til seg vann når det er våt og fuktig. De har de forresten litt billigere her http://www.reimashop.com/no/Sko/Vinterst%C3%B8vler-for-barn/Vinterst%C3%B8vler-Felis/p/569193-3920
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #7 Skrevet 23. september 2015 Er nok gode i tørt og kaldt vær, men vil jo trekke til seg vann når det er våt og fuktig. De har de forresten litt billigere her http://www.reimashop.com/no/Sko/Vinterst%C3%B8vler-for-barn/Vinterst%C3%B8vler-Felis/p/569193-3920 Tusen takk! Har tvillinger som vil ha like, så greit med hver krone jeg kan spare. Her var det jo både lyserosa og mørkerosa😊 Satser på at de blir greie som "gå bort" støvletter. 😊 Anonymous poster hash: 8d9ff...022
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #8 Skrevet 23. september 2015 Her jeg bor i oslofjordområdet hadde de vært ok å bruke ca 3 ganger i løpet av en vinter. Neste vinter er de for små. Anonymous poster hash: 5a003...8cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå