Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Er litt deppa her jeg sitter. Føler ofte at jeg ikke får gjort så mye med barna som jeg skulle ønske. Ikke lekt nok med minstemann eller hjulpet de eldre med leksene. I tillegg har jeg dårlig samvittighet for jeg har ikke trent på to år. Kjenner at jeg ikke har krefter til så mye lengre. Det er som en ond sirkel. Sitter oppe for lenge på dataen eller ser film. Flere som kjenner seg igjen? Noen der ute med noen tips til å få lagt meg tidligere, få mer overskudd, få trent, finne på noe med barna? Hva gjør du? Anonymous poster hash: dce11...243
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Jeg trener, finner på ting med barna, legger meg tidlig. Ingen rakettforskning... Anonymous poster hash: 79049...d7d
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Takk, svaret ditt var til stor hjelp.... Anonymous poster hash: dce11...243
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 Er litt deppa her jeg sitter. Føler ofte at jeg ikke får gjort så mye med barna som jeg skulle ønske. Ikke lekt nok med minstemann eller hjulpet de eldre med leksene. I tillegg har jeg dårlig samvittighet for jeg har ikke trent på to år. Kjenner at jeg ikke har krefter til så mye lengre. Det er som en ond sirkel. Sitter oppe for lenge på dataen eller ser film. Flere som kjenner seg igjen? Noen der ute med noen tips til å få lagt meg tidligere, få mer overskudd, få trent, finne på noe med barna? Hva gjør du? Anonymous poster hash: dce11...243 Skjønner deg godt. Tror ikke jeg har noen mirakelkur. Men jeg tenker at man må sette en dato, og bestemme deg for at man skal "starte på nytt" Prøve en ny livsstil. Det blir nok ikke lett. Men trening kan man få til enkelt hjemme. Hvis man bare er motivert nok. Anonymous poster hash: 6edcb...71a
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #5 Skrevet 23. september 2015 Enig med hun over. Sett en dato. Men begynn i det små. Ta en ting om gangen. Ville begynt med leggetid. Ha på en alarm. Når den ringer, så er det leggetid. Ikke lov å bruke mobil eller noe sånt i sengen. Kan til nød lese litt. Så kanskje kostholdet hvis du ikke har det helt på plass. Gjør noen justeringer, få inn mer frukt og grønt, kutt ned på hvitt mel og sukker. Så står treningen for tur. Finn noe du synes er gøy. Nå finnes det mye du kan gjøre hjemme. Treningsdvder eller finne noe på nett eller youtube. Hva med yoga eller pilates? Det er styrkende trening som også gir overskudd og energi. Sett på musikk og dans om du liker det. Kanskje trenger du noe med litt fart i? Kanskje noe kampsport? Eller du kan rett og slett gå ut å leke sisten med barna, eller gå turer... Det gjelder bare å finne noe du synes er gøy, som du kan glede deg til! Etter hvert som du kommer i form, blir det også gøy å prøve andre treningsformer. Med dette på plass vil energien begynne å boble og du vil ha mer å gi til dine barn Lykke til! Anonymous poster hash: 751ed...da2
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #6 Skrevet 23. september 2015 Sluttet å se tv/film for mange år siden. Savner det ikke. Anonymous poster hash: c12fb...782
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå