Gå til innhold

Hvor mye skal man gå ned i tp med paracet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei tulle med høy feber, men får den ikke særlig ned med paracet. Måtte gi 3 ganger med noen timers mellomrom, men den går bare ned til 39.2. Synes det er litt høyt til natten. Har ligget på rundt 40 før i dag. Må avvente paracet litt nå siden hun har fått sin dose allerede. Hun er sutrete og slapp, men får i henne litt væske i ny og ne så bleien har vært våt heldigvis. Ellers er det vell ikke så mye å gjøre vil jeg tro?

Anonymous poster hash: 74d84...5d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det hørtes høyt ut! Kan du gi Ibux i tillegg? Kanskjedu kan ringe legevakten og høre om dere bør komme inn, evt om de har råd. Mine barn har aldri hatt 40 i feber, ogmed Paracet går det alltid fort ned til 37-38

Skrevet

Mine har ofte oppi 40 så er ikke bekymret for det, hvertfall ikke på dagtid når jeg er der, men liker ikke helt å gå natten i møte med det spesielt siden vi egentlig har overskredet grensen på paracet allerede. Har ikke ibux i hus. Det burde jeg jo selvsagt ha hatt, men bruker dey aldri selv så kommer ikke på å kjøpe det inn. Nå er apoteket stengt her vi bor, og tviler på at jeg får det på mstbutikken? Tuppa er 1.5 så tabletter blir jo ikke akkurat noe jeg kan gi. Får se det ann litt til å ringe legevakt om jeg blir bekymret.

Skrevet

Vi har ikke så god effekt av paracet på høy feber.

Synes ibux fungerer mye bedre.

Anonymous poster hash: c9042...7fd

Skrevet

Kom på at vi har et apotek som stenger 18 så rakk det ned nød og neppe. Så nå har snuppa fått ibux. God var den også. Hun ville ha mer ;-) nå har jeg det i kjøleskapet til en senere anledning. Mon tro hvor lang tid før effekt vil oppstå? Vil se at feberen er på nedtur før jeg legger henne.

Skrevet

Kom på at vi har et apotek som stenger 18 så rakk det ned nød og neppe. Så nå har snuppa fått ibux. God var den også. Hun ville ha mer ;-) nå har jeg det i kjøleskapet til en senere anledning. Mon tro hvor lang tid før effekt vil oppstå? Vil se at feberen er på nedtur før jeg legger henne.

Innen en time pleier den å ha gått ned hos oss.

Anonymous poster hash: c9042...7fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...