Gå til innhold

Når MÅ gravidtest slå ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil en test vise med sikkerhet at du er gravid hvis det feks har gått 2uker over forventet mens,selvom testen blir tatt på kvelden etter mye drikke (altså veldig lys ukonsentrert urin)

Jeg hadde første dag i siste mens 27.07 og har fortsatt ikke fått mensen. rundet 40år i år så kanskje jeg er i overgangsalderen,eller det evnt er noe galt.

Tok en test forige uke,men på kveldstid med veldig lys urin.Den var negativ.

Hadde ikke planer om flere barn og har aldeles ikke prøvd å få fler så det ville i såfall være et fint "uhell"

Er bare redd jeg er alvorlig syk (føler meg så sliten og slapp)

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vil en test vise med sikkerhet at du er gravid hvis det feks har gått 2uker over forventet mens,selvom testen blir tatt på kvelden etter mye drikke (altså veldig lys ukonsentrert urin)

Jeg hadde første dag i siste mens 27.07 og har fortsatt ikke fått mensen. rundet 40år i år så kanskje jeg er i overgangsalderen,eller det evnt er noe galt.

Tok en test forige uke,men på kveldstid med veldig lys urin.Den var negativ.

Hadde ikke planer om flere barn og har aldeles ikke prøvd å få fler så det ville i såfall være et fint "uhell"

Er bare redd jeg er alvorlig syk (føler meg så sliten og slapp)

Sliter med det samme og har googlet meg frem til at man fint kan gå opptil 6 mnd uten mensen før man oppsøker lege, med mindre man føler seg syk! Ergo bør du kanskje ta en tur til legen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...