GÃ¥ til innhold

Kjenne liv senere med nr 2?👶

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med sønnen min kjente jeg smått liv i uke 15 og gode kraftige spark daglig fra uke 16.

Denne gangen er jeg 17 uker på vei å jeg har fortsatt ikje kjent noe. Jeg var på ul uke 12 og hørte hjertelyden uke 15. Jeg blir likevel litt bekymret da jeg tidligere har hatt en MA hos ett foster med diagnose i uke 15.

Flere som har opplevd å kjenne liv senere med nr 2? Jeg hører alltid at alle kjenner liv tidligere for hver gang de er gravide... Har morkaken bak.

Anonymous poster hash: d0234...019

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer an på hvor morkaka ligger hvor godt du kjenner sparkene.

Skrevet

15-16 var virkelig uvanlig tidlig :-) Med første kjente jeg ikke liv før kanskje uke 22...? Morkaken foran, da. Det har endel å si. Jeg tror eneste grunnen til at man ofte kjenner nr to, tre osv tidligere, er at man vet hvordan det kjennes. Men det har vel så mye å si hvordn den ligger :-) Er du urolig, så ta deg en tur til helsesøster og lytt.

Skrevet

Nummer 4, så kjente jeg ikke liv føre uke 22 eller noe. Morkaka lå gærent til .

Skrevet

Med nr 1,2 og 3 kjente jeg ikke liv før lenge etter ultralyden i uke 18. Morkaken lå bak og alt lå til rette for å kjenne liv, men den gang ei. Med fjerde barnet lå morkaken foran, men likevel kjente jeg tydelig spark fra uke 15. Hadde nok kjent det litt før, men skjønte ikke at det var det det var. I uke 17 kunne du se magen min danse når nurket satte igang. Merkelig, men sånn var det altså for meg.

Skrevet

15-16 var virkelig uvanlig tidlig :-) Med første kjente jeg ikke liv før kanskje uke 22...? Morkaken foran, da. Det har endel å si. Jeg tror eneste grunnen til at man ofte kjenner nr to, tre osv tidligere, er at man vet hvordan det kjennes. Men det har vel så mye å si hvordn den ligger :-) Er du urolig, så ta deg en tur til helsesøster og lytt.

Ja det var veldig tidlig å kjenne noe allerede i uke 15. Ettersom dette er nr 2 (tredje graviditet med MAen) forventet jeg liksom at jeg skulle kjenne noe tidlig nå også. Jeg vet nå hva jeg skal kjenne etter men jeg tror ikke jeg har kjent noe nå.

Jeg får se an litt hvis ikke får jeg ta kontakt med jm. Håper jeg kjenner noe snart 😊.

Hi

Anonymous poster hash: d0234...019

Skrevet

Kjente liv mye senere med nr. 2, var bekymret jeg også. Men det var fordi morkaken lå mot magen og tok mot alle sparkene :)

Anonymous poster hash: 5b392...02c

Skrevet

Jeg kjente liv seinere med nr to. Hadde livmora foran med nr to.

Anonymous poster hash: 5baec...0b9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...