Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Mitt lille "tips" er å ALLTID ha tyggis og en flaske vann i veska/sekken. Jeg har også mitt lille belte "triks" hvor jeg har kjøpt et billigbelte fra HM som jeg motiverer meg med å lage nye hull i for at belte skal passe Anonymous poster hash: 8577e...9e7
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Jeg har kuttet ut smør på brødskiva, og spiser mindre middagsporsjoner. Har klart å drastisk kutte ned på sukker ( "måtte" ha noe godis/kake etc hver dag) Anonymous poster hash: 96cf3...f90
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Ha 16 timers spisefri i døgnet. 😊 Anonymous poster hash: efb50...fef
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 Ha 16 timers spisefri i døgnet. 😊 Anonymous poster hash: efb50...fef Hvordan fungerer det? Bare spise mellom kl.8.00 og 16.00?? Anonymous poster hash: 52cc1...b87
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #5 Skrevet 23. september 2015 Ha 16 timers spisefri i døgnet. Anonymous poster hash: efb50...fef Hvordan fungerer det? Bare spise mellom kl.8.00 og 16.00??Anonymous poster hash: 52cc1...b87 eller 11-19 Anonymous poster hash: 93452...cf2
Gemini77 Skrevet 23. september 2015 #6 Skrevet 23. september 2015 Nå ønsker ikke jeg å gå ned i vekt da jeg har en bmi på 19 men da jeg måtte slutte å spise brød pga magen og gikk over til rugsprø så har min matchvekt gått ned 3 kg. Og jeg som har veid det samme de siste 18 årene.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #7 Skrevet 23. september 2015 86% sjokolade alltid tilgjengelig. Spiser litt nesten hver dag. Drikk nok vann. Tørst kan forveksles med sult. Spis før du blir for sulten. Lavt blodsukker er fienden Anonymous poster hash: a18c4...4b6
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #8 Skrevet 23. september 2015 Ha en plan på hva jeg skal spise eks ila en dag 4 knekkebrød, 2 frukt, middag hvor halvparten er grønnsaker, en yoghurt. Fritt frem å spise grønnsaker hele dagen, saft uten sukker, te med sukrin og kaffe. Anonymous poster hash: 5eab3...719
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #9 Skrevet 24. september 2015 Ikke drikk kalorier Ikke bruk smør Magre produkter Kutt sukker Kjøp sukkerfritt godteri Ikke ha det du ikke kan motstå i skapet Bruk trappene konsekvent, uansett Anonymous poster hash: f8aef...923
SagflisiHåret Skrevet 24. september 2015 #10 Skrevet 24. september 2015 Ikke kjøp inn godteri med mindre du har en konkret plan om å spise det/unne deg noe, for eksempel en troika. Søtsaker i skapet og godteri på salg er dårlige ideer.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #11 Skrevet 24. september 2015 Ha 16 timers spisefri i døgnet. 😊 Anonymous poster hash: efb50...fef Hvordan fungerer det? Bare spise mellom kl.8.00 og 16.00?? Anonymous poster hash: 52cc1...b87 Ja, for eksempel. Jeg utsetter frokost til kl 11. Så spiser jeg en stor lunsj i 13-14 tida. Og en god porsjon middag kl 18. Har gått ned 15 kilo nå. Blir litt som 5:2, men mye enklere å gjennomføre. Anonymous poster hash: efb50...fef
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #12 Skrevet 24. september 2015 Ha 16 timers spisefri i døgnet. 😊 Anonymous poster hash: efb50...fef Hvordan fungerer det? Bare spise mellom kl.8.00 og 16.00?? Anonymous poster hash: 52cc1...b87 Ja, for eksempel. Jeg utsetter frokost til kl 11. Så spiser jeg en stor lunsj i 13-14 tida. Og en god porsjon middag kl 18. Har gått ned 15 kilo nå. Blir litt som 5:2, men mye enklere å gjennomføre. Anonymous poster hash: efb50...fef Blir du ikke veldig sulten og "tom" da? Jeg er som regel sulten på kveldstid og "må" ha en banan eller et knekkebrød før jeg legger meg. Er også en frokostperson, lavt blodsukker på morgenen, så må helst ha tidlig frokost. Sikkert en vanesak men.. Spiser du ingenting da mellom 19 og 11? Drikker masse vann sikkert? Er kaffe greit? Hvor lang tid har du brukt på å gå ned? Spiser du vanlig mat eller mere sunn mat til måltidene? Hørtes spennende ut, og vurderer å prøve.. Anonymous poster hash: 23e06...d30
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #13 Skrevet 24. september 2015 Ha 16 timers spisefri i døgnet. 😊 Anonymous poster hash: efb50...fef Hvordan fungerer det? Bare spise mellom kl.8.00 og 16.00?? Anonymous poster hash: 52cc1...b87 Ja, for eksempel. Jeg utsetter frokost til kl 11. Så spiser jeg en stor lunsj i 13-14 tida. Og en god porsjon middag kl 18. Har gått ned 15 kilo nå. Blir litt som 5:2, men mye enklere å gjennomføre. Anonymous poster hash: efb50...fef Hvor lang tid har du brukt på dette? Blir du veldig sulten før 11? Anonymous poster hash: 7ed25...f4c
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #14 Skrevet 24. september 2015 Ha 16 timers spisefri i døgnet. 😊 Anonymous poster hash: efb50...fef Hvordan fungerer det? Bare spise mellom kl.8.00 og 16.00?? Anonymous poster hash: 52cc1...b87 Ja, for eksempel. Jeg utsetter frokost til kl 11. Så spiser jeg en stor lunsj i 13-14 tida. Og en god porsjon middag kl 18. Har gått ned 15 kilo nå. Blir litt som 5:2, men mye enklere å gjennomføre. Anonymous poster hash: efb50...fef Blir du ikke veldig sulten og "tom" da? Jeg er som regel sulten på kveldstid og "må" ha en banan eller et knekkebrød før jeg legger meg. Er også en frokostperson, lavt blodsukker på morgenen, så må helst ha tidlig frokost. Sikkert en vanesak men.. Spiser du ingenting da mellom 19 og 11? Drikker masse vann sikkert? Er kaffe greit? Hvor lang tid har du brukt på å gå ned? Spiser du vanlig mat eller mere sunn mat til måltidene? Hørtes spennende ut, og vurderer å prøve.. Anonymous poster hash: 23e06...d30 Jeg startet med dette i april, så 5-6 måneder. Jeg spiser vanlig sunn mat. Litt godis i helgene. Pleier å unne meg litt kveldskos etter at barna har lagt seg på lørdager. Det er min gulrot som gjør at jeg ikke sprekker. Jeg var sulten i begynnelsen, men det gikk seg fort til. Sørger for at middag består av proteiner, grønnsaker og fett. Da holder jeg meg mett til leggetid. Jeg drikker vann, grønn te og kaffe også. Anonymous poster hash: efb50...fef
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #15 Skrevet 24. september 2015 Ha 16 timers spisefri i døgnet. 😊 Anonymous poster hash: efb50...fef Hvordan fungerer det? Bare spise mellom kl.8.00 og 16.00?? Anonymous poster hash: 52cc1...b87 Ja, for eksempel. Jeg utsetter frokost til kl 11. Så spiser jeg en stor lunsj i 13-14 tida. Og en god porsjon middag kl 18. Har gått ned 15 kilo nå. Blir litt som 5:2, men mye enklere å gjennomføre. Anonymous poster hash: efb50...fef Blir du ikke veldig sulten og "tom" da? Jeg er som regel sulten på kveldstid og "må" ha en banan eller et knekkebrød før jeg legger meg. Er også en frokostperson, lavt blodsukker på morgenen, så må helst ha tidlig frokost. Sikkert en vanesak men.. Spiser du ingenting da mellom 19 og 11? Drikker masse vann sikkert? Er kaffe greit? Hvor lang tid har du brukt på å gå ned? Spiser du vanlig mat eller mere sunn mat til måltidene? Hørtes spennende ut, og vurderer å prøve.. Anonymous poster hash: 23e06...d30 Jeg startet med dette i april, så 5-6 måneder. Jeg spiser vanlig sunn mat. Litt godis i helgene. Pleier å unne meg litt kveldskos etter at barna har lagt seg på lørdager. Det er min gulrot som gjør at jeg ikke sprekker. Jeg var sulten i begynnelsen, men det gikk seg fort til. Sørger for at middag består av proteiner, grønnsaker og fett. Da holder jeg meg mett til leggetid. Jeg drikker vann, grønn te og kaffe også. Anonymous poster hash: efb50...fef Hadde du mye å ta av da du startet? Jeg har vært jojoslanker og har ca 15kg som bør bort, så det vil kanskje ta litt tid. Pleier å ha middag med ungene rundt 16 for å rekke div fritidsaktiviteter og lekser, men går kanskje ned om jeg tar fire mindre måltider mellom 11-19 istedet for tre Anonymous poster hash: 23e06...d30
Optatium Skrevet 24. september 2015 #16 Skrevet 24. september 2015 Ikke drikk kalorier: ikke juice, melk, saft og brus. Aldri to porsjoner til middag. Ikke mat etter 19 på kvelden. Begrens brødet. Ikke banan og avokado eller nøtter.
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #17 Skrevet 24. september 2015 Mitt beste tips er å krympe magesekken.. Med andre ord spise mindre porsjoner over tid... Jeg blir ikke matt eller sulten fordi jeg spiser jo som vanlig. Avslutter gjerne med frukt istedet for ekstra mat. Og så har jeg byttet ut brødet. Jeg spiser brød, men mye mindre enn tidligere. Lager havregrøt, middagsrester, salat, rugsprø osv istedet. Anonymous poster hash: 622cb...4db
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #18 Skrevet 24. september 2015 Ha 16 timers spisefri i døgnet. 😊 Anonymous poster hash: efb50...fef Hvordan fungerer det? Bare spise mellom kl.8.00 og 16.00?? Anonymous poster hash: 52cc1...b87 Ja, for eksempel. Jeg utsetter frokost til kl 11. Så spiser jeg en stor lunsj i 13-14 tida. Og en god porsjon middag kl 18. Har gått ned 15 kilo nå. Blir litt som 5:2, men mye enklere å gjennomføre. Anonymous poster hash: efb50...fef Blir du ikke veldig sulten og "tom" da? Jeg er som regel sulten på kveldstid og "må" ha en banan eller et knekkebrød før jeg legger meg. Er også en frokostperson, lavt blodsukker på morgenen, så må helst ha tidlig frokost. Sikkert en vanesak men.. Spiser du ingenting da mellom 19 og 11? Drikker masse vann sikkert? Er kaffe greit? Hvor lang tid har du brukt på å gå ned? Spiser du vanlig mat eller mere sunn mat til måltidene? Hørtes spennende ut, og vurderer å prøve.. Anonymous poster hash: 23e06...d30 Jeg startet med dette i april, så 5-6 måneder. Jeg spiser vanlig sunn mat. Litt godis i helgene. Pleier å unne meg litt kveldskos etter at barna har lagt seg på lørdager. Det er min gulrot som gjør at jeg ikke sprekker. Jeg var sulten i begynnelsen, men det gikk seg fort til. Sørger for at middag består av proteiner, grønnsaker og fett. Da holder jeg meg mett til leggetid. Jeg drikker vann, grønn te og kaffe også. Anonymous poster hash: efb50...fef Hadde du mye å ta av da du startet? Jeg har vært jojoslanker og har ca 15kg som bør bort, så det vil kanskje ta litt tid. Pleier å ha middag med ungene rundt 16 for å rekke div fritidsaktiviteter og lekser, men går kanskje ned om jeg tar fire mindre måltider mellom 11-19 istedet for tre Anonymous poster hash: 23e06...d30 Jeg veide 80 kg. Ja, det med antall måltider spiller ikke så stor rolle. 😊 Anonymous poster hash: efb50...fef
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #19 Skrevet 24. september 2015 Bytt ut brødskive til lunsj, med salat med naturell yoghurt som dressing + mye krydder Anonymous poster hash: fbc78...0d9
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #20 Skrevet 24. september 2015 Ha 16 timers spisefri i døgnet. 😊 Anonymous poster hash: efb50...fef Hvordan fungerer det? Bare spise mellom kl.8.00 og 16.00?? Anonymous poster hash: 52cc1...b87 Ja, for eksempel. Jeg utsetter frokost til kl 11. Så spiser jeg en stor lunsj i 13-14 tida. Og en god porsjon middag kl 18. Har gått ned 15 kilo nå. Blir litt som 5:2, men mye enklere å gjennomføre. Anonymous poster hash: efb50...fef Blir du ikke veldig sulten og "tom" da? Jeg er som regel sulten på kveldstid og "må" ha en banan eller et knekkebrød før jeg legger meg. Er også en frokostperson, lavt blodsukker på morgenen, så må helst ha tidlig frokost. Sikkert en vanesak men.. Spiser du ingenting da mellom 19 og 11? Drikker masse vann sikkert? Er kaffe greit? Hvor lang tid har du brukt på å gå ned? Spiser du vanlig mat eller mere sunn mat til måltidene? Hørtes spennende ut, og vurderer å prøve.. Anonymous poster hash: 23e06...d30 Jeg startet med dette i april, så 5-6 måneder. Jeg spiser vanlig sunn mat. Litt godis i helgene. Pleier å unne meg litt kveldskos etter at barna har lagt seg på lørdager. Det er min gulrot som gjør at jeg ikke sprekker. Jeg var sulten i begynnelsen, men det gikk seg fort til. Sørger for at middag består av proteiner, grønnsaker og fett. Da holder jeg meg mett til leggetid. Jeg drikker vann, grønn te og kaffe også. Anonymous poster hash: efb50...fef Hadde du mye å ta av da du startet? Jeg har vært jojoslanker og har ca 15kg som bør bort, så det vil kanskje ta litt tid. Pleier å ha middag med ungene rundt 16 for å rekke div fritidsaktiviteter og lekser, men går kanskje ned om jeg tar fire mindre måltider mellom 11-19 istedet for tre Anonymous poster hash: 23e06...d30 Jeg veide 80 kg. Ja, det med antall måltider spiller ikke så stor rolle. 😊 Anonymous poster hash: efb50...fef Jeg drikker en kopp kakao på kvelden . En sånn med lite kalorier, er d lov eller 😂 ? Anonymous poster hash: 795b7...a7c
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #21 Skrevet 24. september 2015 Ha 16 timers spisefri i døgnet. 😊 Anonymous poster hash: efb50...fef Hvordan fungerer det? Bare spise mellom kl.8.00 og 16.00?? Anonymous poster hash: 52cc1...b87 Ja, for eksempel. Jeg utsetter frokost til kl 11. Så spiser jeg en stor lunsj i 13-14 tida. Og en god porsjon middag kl 18. Har gått ned 15 kilo nå. Blir litt som 5:2, men mye enklere å gjennomføre. Anonymous poster hash: efb50...fef Blir du ikke veldig sulten og "tom" da? Jeg er som regel sulten på kveldstid og "må" ha en banan eller et knekkebrød før jeg legger meg. Er også en frokostperson, lavt blodsukker på morgenen, så må helst ha tidlig frokost. Sikkert en vanesak men.. Spiser du ingenting da mellom 19 og 11? Drikker masse vann sikkert? Er kaffe greit? Hvor lang tid har du brukt på å gå ned? Spiser du vanlig mat eller mere sunn mat til måltidene? Hørtes spennende ut, og vurderer å prøve.. Anonymous poster hash: 23e06...d30 Jeg startet med dette i april, så 5-6 måneder. Jeg spiser vanlig sunn mat. Litt godis i helgene. Pleier å unne meg litt kveldskos etter at barna har lagt seg på lørdager. Det er min gulrot som gjør at jeg ikke sprekker. Jeg var sulten i begynnelsen, men det gikk seg fort til. Sørger for at middag består av proteiner, grønnsaker og fett. Da holder jeg meg mett til leggetid. Jeg drikker vann, grønn te og kaffe også. Anonymous poster hash: efb50...fef Hadde du mye å ta av da du startet? Jeg har vært jojoslanker og har ca 15kg som bør bort, så det vil kanskje ta litt tid. Pleier å ha middag med ungene rundt 16 for å rekke div fritidsaktiviteter og lekser, men går kanskje ned om jeg tar fire mindre måltider mellom 11-19 istedet for tre Anonymous poster hash: 23e06...d30 Jeg veide 80 kg. Ja, det med antall måltider spiller ikke så stor rolle. 😊 Anonymous poster hash: efb50...fef Jeg drikker en kopp kakao på kvelden . En sånn med lite kalorier, er d lov eller 😂 ? Anonymous poster hash: 795b7...a7c Bare prøv! Jeg har kuttet ut all kunstig søtning. Tror det har mye å si. 😊 Anonymous poster hash: efb50...fef
Anonym bruker Skrevet 24. september 2015 #22 Skrevet 24. september 2015 Ikke spise verken sukker eller kunstig søtstoff. Selve søtsmaken setter i gang prosesser i kroppen, og skaper mer sultfølelse. Gikk ned ca 10 kg på noen måneder på denne måten. Har spist litt søtt og drukket vin i sommer, så jeg "ødela" det litt. Anonymous poster hash: e7c31...c74
Nullstress;) Skrevet 24. september 2015 #23 Skrevet 24. september 2015 Gifte seg 😉 nå har jeg slitt med de siste 3 kg I 6 mnd. Og vips, etter trenger med stress I forbindelse med bår bryllup som står om to uker, er de 3 kg borte 😉😉😉
Anonym bruker Skrevet 25. september 2015 #24 Skrevet 25. september 2015 Ikke drikk kalorier: ikke juice, melk, saft og brus. Aldri to porsjoner til middag. Ikke mat etter 19 på kvelden. Begrens brødet. Ikke banan og avokado eller nøtter. Merkelig å ville kutte ut avocado og nøtter. Næringsstoffene man får gjennom dem gjør opp for de ekstra kaloriene. Anonymous poster hash: dd31b...4d7
Optatium Skrevet 26. september 2015 #25 Skrevet 26. september 2015 Ikke drikk kalorier: ikke juice, melk, saft og brus. Aldri to porsjoner til middag. Ikke mat etter 19 på kvelden. Begrens brødet. Ikke banan og avokado eller nøtter. Merkelig å ville kutte ut avocado og nøtter. Næringsstoffene man får gjennom dem gjør opp for de ekstra kaloriene. Anonymous poster hash: dd31b...4d7 Det spørs om man skal slanke seg da😜
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå