Gå til innhold

Kan jeg klage

Anbefalte innlegg

Skrevet

til parkeringsselskapet når jeg har fått en bot på 500,- mens jeg var hos tannlegen og ikke har lagt synlig p-tillatelse fra tannlegen i bilen? Vil jeg kunne få annullert boten? Jeg var jo hos tannlegen og stod på lovlig plass. Hadde bare ikke lappen i ruta...

Anonymous poster hash: 88ce8...bdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo legge lappen i ruten! De kan ikke snuse seg frem til at du står lovlig parkert. Dessverre har du ikke gjort jobben din her...

Anonymous poster hash: 8389e...6d0

Skrevet

Det tviler jeg på.

Hvordan skulle parkeringsvakten vite hvor du var og hvordan skulle det fungere om de måtte bøtgi alle og så skulle alle som egentlig hadde lov til å stå der klage i ettertid. Tror det greieste er å bare betale boten og sette det på tabbekontoen.

Anonymous poster hash: af860...3b9
Skrevet

Jeg har tydeligvis gjort en blunder her, ja... Men hvordan skulle jeg vite dette når jeg fant ut av denne tillatelsen i ettertid? Står jo ikke på noe skilt eller noe. Tenkte vel bare nå at om jeg sender inn en klage så kan jo jeg dokumentere at jeg var hos tannlegen. Hjelper ikke det?

HI

Skrevet

Nei, det er jo bare gyldig gratis parkering hvis du har lappen.

Skrevet

Jeg har tydeligvis gjort en blunder her, ja... Men hvordan skulle jeg vite dette når jeg fant ut av denne tillatelsen i ettertid? Står jo ikke på noe skilt eller noe. Tenkte vel bare nå at om jeg sender inn en klage så kan jo jeg dokumentere at jeg var hos tannlegen. Hjelper ikke det?

HI

Denne skjønte jeg ikke. Visste du ikke at du kunne få tillatelse hos tannlegen?

Anonymous poster hash: a57a3...7aa

Skrevet

Jeg har klagd på 4 bøter og fått alle ettergitt :)

Anonymous poster hash: 64dc2...98e
Skrevet

HI

Men det må jo ha stått ett eller annet skilt eller betalingsautomat der hi

Anonymous poster hash: 42f07...1f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...