Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 til parkeringsselskapet når jeg har fått en bot på 500,- mens jeg var hos tannlegen og ikke har lagt synlig p-tillatelse fra tannlegen i bilen? Vil jeg kunne få annullert boten? Jeg var jo hos tannlegen og stod på lovlig plass. Hadde bare ikke lappen i ruta... Anonymous poster hash: 88ce8...bdb
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Du må jo legge lappen i ruten! De kan ikke snuse seg frem til at du står lovlig parkert. Dessverre har du ikke gjort jobben din her... Anonymous poster hash: 8389e...6d0
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Det tviler jeg på. Hvordan skulle parkeringsvakten vite hvor du var og hvordan skulle det fungere om de måtte bøtgi alle og så skulle alle som egentlig hadde lov til å stå der klage i ettertid. Tror det greieste er å bare betale boten og sette det på tabbekontoen. Anonymous poster hash: af860...3b9
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 Jeg har tydeligvis gjort en blunder her, ja... Men hvordan skulle jeg vite dette når jeg fant ut av denne tillatelsen i ettertid? Står jo ikke på noe skilt eller noe. Tenkte vel bare nå at om jeg sender inn en klage så kan jo jeg dokumentere at jeg var hos tannlegen. Hjelper ikke det? HI Anonymous poster hash: 88ce8...bdb
TPK Skrevet 23. september 2015 #5 Skrevet 23. september 2015 Nei, det er jo bare gyldig gratis parkering hvis du har lappen.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #6 Skrevet 23. september 2015 Jeg har tydeligvis gjort en blunder her, ja... Men hvordan skulle jeg vite dette når jeg fant ut av denne tillatelsen i ettertid? Står jo ikke på noe skilt eller noe. Tenkte vel bare nå at om jeg sender inn en klage så kan jo jeg dokumentere at jeg var hos tannlegen. Hjelper ikke det? HI Anonymous poster hash: 88ce8...bdb Denne skjønte jeg ikke. Visste du ikke at du kunne få tillatelse hos tannlegen? Anonymous poster hash: a57a3...7aa
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #7 Skrevet 23. september 2015 Jeg har klagd på 4 bøter og fått alle ettergitt Anonymous poster hash: 64dc2...98e
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #8 Skrevet 23. september 2015 Jeg har tydeligvis gjort en blunder her, ja... Men hvordan skulle jeg vite dette når jeg fant ut av denne tillatelsen i ettertid? Står jo ikke på noe skilt eller noe. Tenkte vel bare nå at om jeg sender inn en klage så kan jo jeg dokumentere at jeg var hos tannlegen. Hjelper ikke det? HI Anonymous poster hash: 88ce8...bdb Men det må jo ha stått ett eller annet skilt eller betalingsautomat der hi Anonymous poster hash: 42f07...1f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå