Gå til innhold

Mannen mener jeg bør slanke meg mer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 163 høy og var oppe i 70 kg. Har nå gått ned til 63 kg og føler meg greit fornøyd. Min mor og tante sier jeg ikke må gå ned mer i vekt nå, men min samboer pusher at jeg burde gå ned litt til. Jeg har jo vært veldig flink de 3 siste mnd, og unngår fortsatt sjokolade og usunne ting som jeg spiste ofte før. Selv er han overvektig og spiser gjerne sent om kveldene, samt potetgull osv. Men jeg kommenterer da ikke på vha han velger å spise slik han gjør med meg. "Neida du trenger ikke den sjokoladen der" kan han finne på å si, da blir jeg faktisk provosert... Skal jeg smelle i han at jeg faktisk ikke gidder slanke meg mer, og at han kanskje burde vurdere det heller? Men igjen vet jeg jo at han ikke er fornøyd med meg som jeg er nå, så føler jo jeg er nødt å gå ned mer i vekt.. :(

Anonymous poster hash: 2c4b0...d39
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han får feie for sin egen dør først!

Anonymous poster hash: 5c273...09a

Skrevet

Snakk tilbake da! "Jeg er en voksen kvinne og klarer utmerket å bestemme mitt sukkerinntak ellers takk. Se heller på deg selv!"

Anonymous poster hash: 55068...eb6

Skrevet

Ville svart:du skal være glad jeg ikke er like frekk mot deg

Skrevet

Enig med klg 2 boys now. Og hadde ikke det stoppet munnen på ham, kunne jeg fint slengt ut av meg noe a la "slank deg sjøl før du klager på meg". Eller blitt enda kvassere.

Skrevet

Her må du stå opp for deg selv og svare skikkelig tilbake.

Neste gang han kommenterer om du skal spise sjokoladen din så hent et speil, gi det til ham og si noe a'la dette: " Se på deg selv nå. Og ikveld når du henter deg potetgull (evt det han liker best) så husker du hvordan du selv ser ut."

Med dine tall så er jeg enig med moren og tanten din. Du er sikkert kjempeflott og kan TRYGT spise både en og to sjokolader. Godt jobbet!

Gjest Antarctica
Skrevet

Er 163 høy og var oppe i 70 kg. Har nå gått ned til 63 kg og føler meg greit fornøyd. Min mor og tante sier jeg ikke må gå ned mer i vekt nå, men min samboer pusher at jeg burde gå ned litt til. Jeg har jo vært veldig flink de 3 siste mnd, og unngår fortsatt sjokolade og usunne ting som jeg spiste ofte før. Selv er han overvektig og spiser gjerne sent om kveldene, samt potetgull osv. Men jeg kommenterer da ikke på vha han velger å spise slik han gjør med meg. "Neida du trenger ikke den sjokoladen der" kan han finne på å si, da blir jeg faktisk provosert... Skal jeg smelle i han at jeg faktisk ikke gidder slanke meg mer, og at han kanskje burde vurdere det heller? Men igjen vet jeg jo at han ikke er fornøyd med meg som jeg er nå, så føler jo jeg er nødt å gå ned mer i vekt.. :(

Betyr det så mye om HAN er fornøyd? Er du fornøyd med ham? For en fjott av en fyr...

Skrevet

For det første: skal du slanke deg, så gjør du det KUN for din egen skyld!!

Vekten din høres forøvrig helt flott ut! Gratulerer, du har vært kjempeflink! Vær stolt! :)

Angående mannen din.... *aaaaargh* Gro deg en ryggrad og ta til motmæle!!

Hadde nektet tjukkasen alt annet en supersunn mat inntil han hadde samme bmi som deg!! :P

Skrevet

Vet du, jeg tror mannen din driver og manipulerer deg og driver med hersketeknikker, Hi.

Han er selv overvektig, men gidder ikke gjøre noe med det. Når har du slanket deg og er normalvektig, det blir en trussel for ham. Han henger igjen med dårlige vaner og overvektig kropp - det er lettere å trakassere deg (og kanskje håpe at du får dårlig selvtillit og begynner å legge på deg igjen, dvs. han bruker omvendt psykologi på deg - sier du ikke skal spise noe i håp om at du spiser for mye av det) enn å gjøre noe med seg selv.

Han er gjerne redd for at du skal bli mer attraktiv, selv om han gir inntrykk av det motsatte.

En slik mann er rett og slett en stor dust og komplett uattraktiv som mann. En slik mann hadde jeg satt på plass så han ikke glemte det igjen. Og så hadde jeg fortalt ham at jeg ikke tenner på menn som oppfører seg som idioter og ikke tar vare på seg selv og sin egen helse...

Om du synes det er vanskelig, ta ham med på parterapi. Noe er tydeligvis galt med forholdet deres når han kan finne på å si slike ting som han gjør. Men hovedproblemet akkurat på dette med din vekt, det ligger hos ham - ikke hos deg!

Anonymous poster hash: ba664...486
Skrevet

Dæsken! Det hadde vært nummeret før ørefik her i gården.

Blir så sint når jeg leser sånt at jeg bobler over av adrenalin.

Sann historie eller ikke, det finnes faktisk folk som oppfører seg som hi s mann.

Spark i ræva, det er det han trenger!

Anonymous poster hash: 237b8...041

Skrevet

Å d**** den karen hadde ikke vart lenge her i gården! Du er på ingen måte overvektig! Hadde smelt både med kjeften og døra igjen (for alltid)! Jeg har ekstremt kort lunte og toleranse for slikt.

Anonymous poster hash: 053b7...c50

Skrevet

Men hva svarer du når han sier sånn til deg da?

Anonymous poster hash: 6446e...269
Skrevet

"Du har taleforbud om temaet inntil du kan dra opp skjorta og vise meg en godt definert sixpack" ville vært svaret fra meg.

Anonymous poster hash: bfd9c...597

Skrevet

Tenker jeg skal si han kan gi faen i å kommentere hva jeg putter i med, og heller begynne å se på seg selv ja. Blir så forbanna til tider, og ikke er det særlig attraktiv heller måten han hiver i seg potetgull og cola mens jeg forsøker fortvilt å holde meg unna. Jeg skal iallefall ikke begynne å spise mer bare for at han skal føle seg ok, han kan sitte der å svette aleine.. blæh!

Takk, jeg føler at jeg ser bra ut nå. Kunne tenkt meg å komme ned til 60, men jeg tar det knusende med ro :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...