Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Hver gang jeg bruker øredobber får jeg puss og smerter i hullene. Hvorfor? Trodde jeg reagerte på noe (bruker mest juggel fra glitter ol). Kjøpte derfor nikkelfri, meget allergibehandlede (ifølge dama i butikken) øredobber,men det samme skjer. Hva er dette? Kan jeg ikke bruke ørepynt? Får ingen reaksjon av klokker, smykker, ringer selv om det er juggel. Anonymous poster hash: 72a43...4a5
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Jeg ville tatt det opp med lege eller ev. hørt med en erfaren percingartist. Anonymous poster hash: f2399...bd3
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Prøv ekte sølv Anonymous poster hash: edb8a...077
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 Så dette er langt ifra normalt? Anonymous poster hash: 72a43...4a5
Mamma til 2 søte Skrevet 23. september 2015 #5 Skrevet 23. september 2015 Bruker du sjeldent, er det ikke unormalt. Men kan være greit å bruke edelt metall, ev kirurgisk stål eller plast.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #6 Skrevet 23. september 2015 Jeg reagerer på alt som ikke er edeltmetall (sølv eller gull) eller plast. Uansett hvor allergivennlig juggelet måtte være så tåler jeg ikke juggel. Anonymous poster hash: 63c02...9fe
Gemini77 Skrevet 23. september 2015 #7 Skrevet 23. september 2015 Samme her. Tåler ingenting i ørene selv om jeg har hatt piercing både i navel og tunge. Har prøvd kirurgisk stål, juggel, plastikk, sølv og gull. Ingenting fungerer. Verk og smerter. Og nettopp derfor skal jeg aldri gi min datter hull i ørene hos frisør, men i er ordentlig piercingstudio. Når man bruker pistol så skaper man så mye innflammasjon i vevet at det kan skape problemer senere.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #8 Skrevet 23. september 2015 Jeg hadde samme problemet, men helt fin når jeg bruker rent sølv. Anonymous poster hash: ee3a7...3ee
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #9 Skrevet 23. september 2015 Hver gang jeg bruker øredobber får jeg puss og smerter i hullene. Hvorfor? Trodde jeg reagerte på noe (bruker mest juggel fra glitter ol). Kjøpte derfor nikkelfri, meget allergibehandlede (ifølge dama i butikken) øredobber,men det samme skjer. Hva er dette? Kan jeg ikke bruke ørepynt? Får ingen reaksjon av klokker, smykker, ringer selv om det er juggel. Anonymous poster hash: 72a43...4a5 Sånn er jeg og. Når jeg bruker sølv eller juggel, så blir jeg varm og svir i hullene og får klumper med puss. Det eneste jeg ikke reagerer på i det hele tatt er gull Anonymous poster hash: 92f48...f46
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #10 Skrevet 23. september 2015 Hver gang jeg bruker øredobber får jeg puss og smerter i hullene. Hvorfor? Trodde jeg reagerte på noe (bruker mest juggel fra glitter ol). Kjøpte derfor nikkelfri, meget allergibehandlede (ifølge dama i butikken) øredobber,men det samme skjer. Hva er dette? Kan jeg ikke bruke ørepynt? Får ingen reaksjon av klokker, smykker, ringer selv om det er juggel. Anonymous poster hash: 72a43...4a5 Sånn er jeg og. Når jeg bruker sølv eller juggel, så blir jeg varm og svir i hullene og får klumper med puss. Det eneste jeg ikke reagerer på i det hele tatt er gull Anonymous poster hash: 92f48...f46 Jeg tåler fint smykker, klokker, armbånd og navlepiercing. Tålte ikke klokker når jeg var yngre, måtte ha sånn plastikk mellom klokka og armen Anonymous poster hash: 92f48...f46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå