Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Hvordan gjør dere med bæring ute nå på høsten (og til vinteren)? Påkledning av baby... Sele utenpå egne ytterklær? Blir ikke behagelig for baby med glidelås mellom. Hilsen en som er grønn på bæring utendørs... Anonymous poster hash: e65dc...849
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Brukte en bærejakke. Den har et ekstra stoffstykke som man fester med glidelås enten bak på ryggen eller foran. Anonymous poster hash: a3c39...6c9
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Har en bærejakke i fleece og en regnjakke. Veldig praktiske klær. Bæreglede.no selger bæreklær. Lurt med en fuskepolo til babyen, siden det kan bli litt trekk og en god lue (ikke for klumpete, siden det kan bli ukomfortabelt å ligge mot deg med), ellers var det nok med samme type bekledning som meg. Anonymous poster hash: bb4ac...291
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 Syntes det har vært praktisk med bæreomslag. Har eget yttertøy til meg og baby/barn og justerer varmen med bæreomslaget. Passer på å ikke kle oss for varmt da Har aldri hatt problemer med stikkende glidelåser el. Har jakkestoff over glidelåsen på de fleste jakkene. Da vi hadde gulpebaby brukte jeg en myk bomullsfleeceklut mellom hodet til babyen og klærne mine Anonymous poster hash: 95f7a...cd3
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #5 Skrevet 23. september 2015 Jeg bærer inntil genseren, har min egen jakke utenpå oss begge. Anonymous poster hash: 6cae0...bc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå