Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Vesla var brennende varm, hadde forstoppelse. Målte tempen, som viste 37.0. Blir resultatet feil ved forstoppelse? Hvis termometeret føres rett inn i avføringen, vil det gi et annet resultat enn om hun ikke var forstoppet? Anonymous poster hash: d67f6...5fd
TPK Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Nei, tvilsomt. Men stimulering rektalt kan hjelpe mot forstoppelse!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Nei, tvilsomt. Men stimulering rektalt kan hjelpe mot forstoppelse! Huff, kjenner at jeg ikke føler meg kvalifisert til akkurat det :/ de sier jo man ikke skal sette klyster på egne barn siden det er så "brutalt"... Ser ikke for meg at barnet hadde satt pris på stimulering der... :S Anonymous poster hash: d67f6...5fd
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 Nei, tvilsomt. Men stimulering rektalt kan hjelpe mot forstoppelse! Huff, kjenner at jeg ikke føler meg kvalifisert til akkurat det :/ de sier jo man ikke skal sette klyster på egne barn siden det er så "brutalt"... Ser ikke for meg at barnet hadde satt pris på stimulering der... :S Anonymous poster hash: d67f6...5fd Det trenger ikke gjøre vondt. Prøv med litt masasje rundt endetarmsåpningen. Anonymous poster hash: e7810...301
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #5 Skrevet 23. september 2015 Trur nok termometeret vil vise rett uansett, men du kan jo prøve og holde termometeret under armen og legge til en grad, bare for å se om du kommer frem til så noe lunde samme resultat. Anonymous poster hash: 12831...c26
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #6 Skrevet 23. september 2015 Kjerringråd hvis hun er forstoppet; kjøp et såpestykke uten parfyme og spikk av en liten bit og lag en slags stikkpille. Stikk oppi og det går fort (!) over :-) Anonymous poster hash: 2fa2e...748
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #7 Skrevet 23. september 2015 Kjerringråd hvis hun er forstoppet; kjøp et såpestykke uten parfyme og spikk av en liten bit og lag en slags stikkpille. Stikk oppi og det går fort (!) over :-) Anonymous poster hash: 2fa2e...748 Det trikset husker jeg at min mor brukte på oss, da vi var små. Hadde i grunn glemt det, helt til jeg leste dette. Og ja, det virker. Men i dag finnes det produkter å kjøpe på apoteket som er laget for formålet, så ville heller satset på det. Anonymous poster hash: 12831...c26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå