Gå til innhold

Mellomnavn til Olivia?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp til å finne et mellomnavn som passer til Olivia! Har du noen forslag?

 

Tusen takk😃

 

Anonymous poster hash: 08a72...75f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mellomnavn er et ekstra etternavn, men regner med du er ute etter et andre fornavn? ;-)

Jeg synes ofte det klinger best når fornavnene ikke ender på samme bokstav, så unngå navn som ender på -a.

 

 

Eline

Elise

Serine

 

 

 

Anonymous poster hash: 63f42...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja... Newton er vel det mest kjente, ellers kan du jo bruke Hansen, Olsen, Berg eller noe, men det du vel egentlig er på jakt etter, er vel et andre fornavn.

 

Olivia er langt i seg selv, tre stavelser, og er et av de navnene som absolutt ikke kler et navn nummer to. Skal du ha Olivia, så bør heller Olivia være navn nummer en. Et kort, greit navn foran funker.

 

Anonymous poster hash: d9273...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må folk bruke opp navn? Er så ufattelig mange dobbeltnavn hvor bare det ene navnet blir brukt mens det andre går i glemsel. Synes det er unødvendig å bruke opp navn på den måten. Men jeg synes også at mangle doble navn er fine og jeg synes det er helt topp når vedkommende er flink til å bruke begge navnene hele tida.

 

Og ang. Olivia så synes jeg det klinger best alene pga. det er et mektig navn.

 

Anonymous poster hash: efe59...7dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olivia AngelicaAnonymous poster hash: c2087...6b0

 

 

8 stavelser, faktisk. Synes jeg hører moren rope henne inn til middag. Ro ned litt da, folkens, man trenger ikke bruke opp hele navneboka på én søskenflokk.

 

Anonymous poster hash: d9273...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... Newton er vel det mest kjente, ellers kan du jo bruke Hansen, Olsen, Berg eller noe, men det du vel egentlig er på jakt etter, er vel et andre fornavn.

Olivia er langt i seg selv, tre stavelser, og er et av de navnene som absolutt ikke kler et navn nummer to. Skal du ha Olivia, så bør heller Olivia være navn nummer en. Et kort, greit navn foran funker. Anonymous poster hash: d9273...712

Fire stavelser, intet mindre.

 

Anonymous poster hash: d9273...712

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 år senere...

Siden tråden er fra 2015, så tror jeg nok at de fant et navn som passet. 

Anonymkode: ebbdd...212

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Me Sunshine skrev:

Mia Olivia

Du henter frem tråder fra 2008 og 2015. Kan du ikke heller svare på tråder som er nyere?

Anonymkode: 57117...51a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...