Gå til innhold

Tiggere utenfor kjøpesentrene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gir til de jeg VET sliter, men jeg får så dårlig følelse når jeg bare går forbi de som står rundt omkring i byen å tigger..store plakater med hvor mange barn de har og div.Hva gjør dere?Vet liksom ikle helt hva heg skal tro...så nettopp en på facebook som la ut bilde av en av de rumenerne med dyr mobil og godis gjemt under teppet...jeg mener hva...hva gjør man???!

Anonymous poster hash: 83b1d...f77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir konsekvent ikke til tiggere som henger rundt om byen her dessverre. Har selv sett de komme i fete biler, skifting av tøy til det verre og at de er ganske så påtrengende.

Anonymous poster hash: c2072...28f
Skrevet

Jeg går forbi alle. Det meste går jo ofte til bakmenn uansett.

Skrevet

Jeg går forbi.

Anonymous poster hash: 6e04c...70b

Skrevet

Går glætt forbi.

Anonymous poster hash: ea9e1...ebf

Skrevet

Jeg gir alltid.

Dersom de virkelig ikke ville trengt det, så sitter de fortsatt ute i alt slags vær og får vanligvis svært lite penger i timen. Verdigheten din er ikke akkurat på topp når du velger å sette deg på gaten og tigge etter penger,De 20kr gir jeg gjerne til noen som velger å gjøre det, uavhengig om de har dyr mobiltelefon eller ikke.

Anonymous poster hash: 62176...491

Skrevet

Jeg gir ingenting direkte til typiske tiggere, rett og slett fordi jeg tror det å gi dem penger i den situasjonen ikke vil være positivt for dem, eller andre i deres situasjon, på lang sikt.

Anonymous poster hash: d3da3...a52
Skrevet

Går alltid forbi.

Anonymous poster hash: 3cc85...a6e

Skrevet

Har du ikke sett det innlegget som har florert på facebook de siste dagene?

Tiggeren sitter inntil det hun tror er en vegg uten utsyn. Bak veggen står en fyr å tar bilde av henne.

Hun sitter på sin iphone 6 ( eller 6 pluss) og spiller candy crush.

Aldri i verden om en som er så fattig at han/hun må tigge på gata hadde hatt råd til en sånn mobil.

Mafia hele opplegget, ren svindel.

Håper dere alle tar dere tid til å lese innlegget "hvorfor sover barnet alltid i armene på tiggere" og etter det slutter å støtte den industrien.

Anonymous poster hash: 907ae...f5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...