Gå til innhold

Er det bare meg som ikke har en bestevenn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har venner... men ingen bestevenner. 

Min definasjon på bestevenn: 
En man kan snakke med om alt. Dele lykkelige og triste tanker med. Be om råd - gi råd. En jeg kan snakke lett med, ikke gå hjem og tenke "Håper jeg ikke sa noe galt nå" - eller "Håper hun ikke sier det jeg sa til henne til noen andre" :( 

Jajja... Jeg er ikke av den utadvente smaltalk jenta. Men har god humor, og skulle nok lett kunne vært en god besteveninne om jeg noen gang hadde fått sjans til det :) 

Anonymous poster hash: 47f08...655
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har nære venner, men ingen "bestevenn". Vet ikke hvor normalt det er å ha en bestevenn når man er etablert med mann og barn...?

Skrevet

Du er ikke alene! Jeg hadde to bestevenininner, men vi har sklidd fra hverandre... :( Hun ene flyttet langt unna da hun traff sin nye mann. Hun andre vet jeg ikke - det bare ble slik. :( Selv om vi fortsatt treffes. Men føler vi ikke er helt "der" som vi var før.

Trist.

Heldigvis har jeg kjæresten min som jeg føler er min bestevenn, da. :P

Anonymous poster hash: 2338c...94e

Skrevet

Jeg har heller ingen bestevenn. Oftest godtar jeg at sånn er det bare, jeg er ikke flink til å få meg jentevenner. Andre ganger er det selvsagt litt leit.

Skrevet

Nei det er ikkje bare deg.

For min del handle det litt om tillit. Eg er (etter din definisjon) bestevenninne for andre, men lar ikkje andre få sleppe så langt innpå meg. Eg lar Ikkje andre få sleppe heilt inn

Anonymous poster hash: fb8e7...0e7

Skrevet

Jeg har ingen venner i det hele tatt jeg...

Anonymous poster hash: cfefa...0c8
Skrevet

Nei det er mannen min som er min bestevenn. Men har nære venner som jeg stoler på.

Skrevet

Jeg har ingen venner eller bestevenner utenom mannen

Anonymous poster hash: f4779...c33

Skrevet

Jeg har mistet mine etter flytting.

De fra barndommen har jeg sklidd i fra etter ti år i ulike byer og med svært ulike liv, og studievenner er spredd utover hele landet.

Jeg har mannen da. 😊

Og så har en kamerat fått seg kjæreste som jeg tror kan bli en ny bestevenn. 😊2

Anonymous poster hash: 3a970...1ce

Skrevet

Jeg har ei som kaller meg bestevenninne, men jeg stoler ikke på henne. Det handler om at hun f eks gir komplimenter hun ikke mener til andre, og har som hobby å få gifte menn til sengs. Vi snakker mest om henne. Jeg er liksom ikke særlig spennende...

Jeg har andre mer perifere venner som jeg slipper nærmere innpå meg når vi ses, og som jeg stoler mer på at vil være der når jeg trenger det. Jeg tror det er veldig viktig å være fortrolig med noen som ikke er kjæresten/samboeren.

Anonymous poster hash: 5b8f0...4db

Skrevet

Nei det er mannen min som er min bestevenn. Men har nære venner som jeg stoler på.

Samme her.

Anonymous poster hash: ecdea...ec3

Skrevet

Jeg har ingen bestevenn heller. Flyttet mye. Er helt greit da familien kommer først, men hadde vært hyggelig fra det sosiale aspektet :)

Skrevet

Jeg har ikke hatt noe bestevenninne siden ungdomsskolen. Kan føle meg litt utenfor når jeg ser andre bestevenninner, men tror ikke jeg er noe bestevenninne-materiale. Så jeg får klare meg med bare å ha venner.

Anonymous poster hash: 43f82...758

Skrevet

Jeg føler ikke jeg har en bestevenn jeg heller.

Har jo mannen, kan snakke med han om alt, men han er ikke den beste lytteren;) Hører ikke alltid etter.

Anonymous poster hash: 29b46...39e

Skrevet

Det nærmeste jeg kommer en bestevenn er min søster. Bortsett fra henne er det tynt i rekkene; både av bestevenner og venner...

Anonymous poster hash: 4ea68...b9b
Skrevet

Jeg har aldri hatt bestevenn, men få tall nære venner. For min del er det helt greit. For jeg har et nært forhold til mamma og kusina mi :)

Anonymous poster hash: f8a80...160

Skrevet

så rart at det er så mange som mangler en sånn nær venn..

jeg har to, kanskje tre. Men det er to jeg har daglig kontakt med og som er slik du beskriver og mer.

Disse stoler jeg 100% på, faktisk mer enn jeg noengang vil stole på en mann.

Lite visste jeg at disse to skulle ende opp med å bli så nære venner. Det er noe som utviklet seg over laaaang tid!

Skrevet

Er på samme måte som deg HI, har mange nære venninner, men ingen bestevenn i så måte. Nærmeste jeg kommer en bestevenn er nok mannen min og mamma ;)

Skrevet

Har flyttet langt et par ganger som voksen og har egentlig svært få venner i det hele tatt nå, bortsett fra mannen min.

Er ikke noe kjempestort savn når man uansett er travelt opptatt med jobb osv., men det føles litt trist innimellom. Spesielt da vi ikke har så mye familie her i byen heller, men håper at det kanskje blir lettere å bli kjent med noen når vi snart får barn. Barselgruppe, barnehage, på lekeplassen osv.

Tiden vil vise! :)

Anonymous poster hash: dc487...993
Skrevet

Ingen venner? Det hørtes ikke så hyggelig ut.. 😔

Anonymous poster hash: 27e14...ae1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...