Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Sønnen min har epilepsi og vi sliter med medisinering enda etter 3,5 år. Han begynte med kombinasjonsmedisinering før sommeren med tegretol og lamictal. Han hadde da vært på tegretol veldig lenge alene. Omtrent umiddelbart etter oppstart av lamictal så ble han veldig sliten og trøtt. En gutt som er aktiv og glad som trenger å legge seg litt nedpå på dagen og morgenfuglen som sliter med å komme seg opp om morgenen. Medisineringen starter på så lave doser at legen syns det er rart at det er lamictalen. Vi har vært igjennom 2 runder opptrappingen da det nesten ikke er lamictal i blodbanen etter alle medisinene han tar og han er like sliten. Det har ikke økt med økt konsentrasjon. Så er så rart. Nå ser det ut som vi skal seponere lamictal igjen noe jeg "gleder" meg til. Men er redd det nå ikke er medisinen. Noen med egen erfaring med denne medisinen? Anonymous poster hash: 47270...43e
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Dytter Anonymous poster hash: 47270...43e
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Lamictal gis også til dem som sliter med depresjoner...og da tar den alle topper og nedturer, dvs. man blir trøtt og uengasjert...hadde prøvd å finne andre medisiner til barn... Anonymous poster hash: 6616c...8df
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 Mannen min går på lamictal fordi han er bipolar. Han har ikke den virkningen av dem, men det er sikkert individuelt, og ikke minst forskjell på barn og voksne. Han selv merker egentlig ingen effekt av dem i det hele tatt, men jeg og sønnen vår merker at han er mindre sint. Anonymous poster hash: 0dd4b...a54
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #5 Skrevet 23. september 2015 Jøss, jeg visste ikke at lamictal brukes til andre diagnoser enn epilepsi. Hvis der har den effekten så er det kanskje ikke så rart at han blir daff av de. Takk for svar!! HI Anonymous poster hash: 47270...43e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå