Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Inn på klasserommet hver dag? Lurer på "normen". Vi bor veldig nært skolen og hun pleier gå inn selv mange dager. Lurer på om det blir ansett som omsorgssvikt! (For man vet jo aldri...) Anonymous poster hash: bd5dd...b13
Miss Chocolate Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Nei, vi kjører og slipper han av ved parkeringsplassen.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Ok, det gjorde jeg idag da lillesøsteren er syk. Vil ikke ta ho med ut egentlig..haha, bare min "skrekk" at noen skal tenke jeg er en dårlig mor fordi jeg overlater henne til seg selv! Anonymous poster hash: bd5dd...b13
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 Ingen foreldre inn i klasserommet her, såvidt jeg vet. Her har de fleste følgegrupper, en gruppe barn går sammen og foreldrene bytter på hvem som følger barna til skolen. Den voksne som følger, står i skolegården til det har ringt inn og læreren har hentet barna. Litt senere i skoleåret er det ikke sikkert vi står der til det ringer. Anonymous poster hash: e1813...c1e
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #5 Skrevet 23. september 2015 Følger inn på SFO, fordi det er i bhg som minste går.. Anonymous poster hash: 04121...620
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #6 Skrevet 23. september 2015 Nei, det gjorde vi kun første skoledag. Nå går hun til skolen selv, sammen med en del andre barn. Tror egentlig ikke noen blir fulgt inn i klasserommet. De som går på SFO før skolen blir gjerne fulgt inn (i garderoben, ikke lenger...kr Anonymous poster hash: ed994...93e
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #7 Skrevet 23. september 2015 1.klassinger hos oss går selv til skolen etter 1.skoledag. De har 2 km skolevei. De har alltid gått flere en n en sammen. Vi har hentet på Sfo, egentlig kun for å kunne prate med de ansatte, samt ha kontroll på klær. Anonymous poster hash: 8a7a2...203
Iiiiik Skrevet 23. september 2015 #8 Skrevet 23. september 2015 Jeg har fulgt mine barn inn i garderoben. Vi har hatt følgegruppe for alle våre, 4-5 barn har gått sammen med en voksen. En gang mellom jul og påske har vi sluttet å følge dem helt opp på skolen, bare gått sammen med dem til parkeringsplassen. Har ikke fulgt helt inn i klasserommet. Så sant man ikke har et veldig utrygt barn tenker jeg det er helt unødvendig.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #9 Skrevet 23. september 2015 Følger inn i gangen/garderoben. Enn så lenge hvertfall, etter høstferien tenker jeg han kan begynne å gå inn selv. Er flere foreldre som blir med inn og enkelte går også helt inn i klasserommet og sitter der og venter sammen med barnet til det ringer inn, akkurat det syns jeg blir for mye, så det gjør jeg ikke.(tror ikke jeg hadde fått lov heller.) Anonymous poster hash: bf933...cd9
Giss Skrevet 23. september 2015 #10 Skrevet 23. september 2015 På vår skole stiller barna opp på rekke utenfor inngangsdøren til garderoben når det ringer. Ingen foreldre blir med inn. Den første ukes tid var det noen foreldre som sto og ventet sammen med barna inntil de skulle inn men nå er det ikke ofte noen gjør det. En tredjedel av klassen kommer med skolebussen så de er uansett alene. De fleste andre kommer gående selv/med søsken eller blir kjørt og sluppet av ved parkeringsplassen.
Førstemann Skrevet 23. september 2015 #11 Skrevet 23. september 2015 Har fulgt inn i gangen, med denne uka har hun begynt å gå selv. Hun går også hjem selv enkelte dager og er sammen med storesøster til vi kommer hjem, ellers henter vi.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #12 Skrevet 23. september 2015 Følger han til bussen Anonymous poster hash: 2aeb9...854
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå