Gå til innhold

Innesandaler til barn med brede føtter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som aner hvilket merke som kan passe? De har ingenting i skobutikkene her, så jeg bestilte 4 forskjellige par på nett, men alle er for trange selv om de er mer enn lange nok. :/ Egentlig litt usikker på om det er i bredden eller høyden er er for trange, kanskje begge deler.

Barnehagen krever innesko, så jeg er nødt til å finne noe. Det er litt enklere med de som bare har to remmer over og en bak (som gjerne kan reguleres), men de bør vel ha litt bedre støtte når de skal brukes såpass mye?

Anonymous poster hash: 09a28...65a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Våre barn har brukt Ecco sandaler. Det har fungert fint. De kan ikke bruke Nike, de er for smale. Ville ikke kjøpt på nett, bedre å prøve i butikk.

Anonymous poster hash: ae0a9...0b7

Skrevet

Krever innesko? Så jævlig sært... Dårlig bhg ellers og eller?

Anonymous poster hash: 7fa23...4e7

Skrevet

Crocs, de er vel ganske brede. Vi bruker det som innesko, og synes foten har god plass i de.

Anonymous poster hash: e99d3...bc4
Skrevet

Vi måtte hoppe over "barnesandalene" da sønnen våre har brede føtter og høy vrist.

Bruker nå Timberland sandaler og et par joggesko (som ikke er brukt ute).

Anonymous poster hash: aa061...d12

Skrevet

Hva med et slags type tøffler da?

Merket Kamik har hatt brede gode sandaler og tøffler vet jeg.. :)

Skrevet

Krever innesko? Så jævlig sært... Dårlig bhg ellers og eller?

Har bare gått der en mnd ennå, så er vel litt tidlig å si... men det er noen flere ting som gjør meg litt skeptisk også ja.

Uansett, takk for svar alle sammen!

HI

Skrevet

Våre barn har brukt Ecco sandaler. Det har fungert fint. De kan ikke bruke Nike, de er for smale. Ville ikke kjøpt på nett, bedre å prøve i butikk.

Anonymous poster hash: ae0a9...0b7

Vet det, men de har absolutt ingenting i skobutikkene her... er det noen andre butikker enn skobutikker som kan ha sånt?

Skrevet

Det er vel ganske vanlig at barnehagen krever en form for innesko? Det er bla med tanke på hvis barna må ut pga brannøvelse eller brann midt på vinteren. Ikke så gøy å gå ut i sokkelesten når det er minusgrader og/eller snø...

Skrevet

Det er vel ganske vanlig at barnehagen krever en form for innesko? Det er bla med tanke på hvis barna må ut pga brannøvelse eller brann midt på vinteren. Ikke så gøy å gå ut i sokkelesten når det er minusgrader og/eller snø...

Nei, ikke i de fem bhg jeg vet om.

Skrevet

Nei vel. Ser uansett poenget med innesko jeg da.

Skrevet

Rart. I de fem barnehagene mine barn har gått i, er det krav om innesko. Crocs er veldig vanlig da, og de er brede.

Anonymous poster hash: edf1f...c13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...