Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #1 Skrevet 23. september 2015 Hver morgen så går det nedover. I begynnelsen var det spennende fordi jeg har en liten fettpølse som henger rundt magen (veldig liten) og den har jo nesten blitt helt borte. Men jeg er 163 høy og veide 52 kg før sommeren. Nå er jeg nede på 49. Går gjennom en slitsom periode nå, ingen jobb, problemer med eks'en osv. Hva gjør jeg?? Bare følger med til det snur? Eller dytter i meg mat selv om jeg ikke har lyst på? Anonymous poster hash: 9fc8d...bbf
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Kontakter lege, og finner ut av veien videre? Anonymous poster hash: a717b...ab9
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Det er ikke det verste jeg har hørt, om man ser vekt og høyde i sammenheng. Selv er jeg 171 høy og veier 50 kg, det gjør at jeg ser ut som en kleshenger. Men mener ikke å være frekk, bare oppmuntrende! Det er håp Sliter med det samme selv, etter tvillingsvangerskap, mye tull i stoffskiftet (ve pga hormonelle endringer rett og slett... (veldig forhøyet forbrenning) Gå til fastlege eller ernæringsfysiolog for god hjelp, eventuelt tenk i gjennom om det faktisk er noe du tenker mye på, som kan ha gjort kroppen "deprimert", det kan skje.... Lykke til og god klem Anonymous poster hash: 98b99...8a6
the amazing spidermamma Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 Du burde sikkert ta en tur til legen for å finne ut om det er noe galt. Det finnes noen sånne shaker som du kan få på apoteket og som er beregnet på folk som er syke og mister vekt. Kanskje du burde prøve noen sånne?
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #5 Skrevet 23. september 2015 Få i allefall i deg nok næring. Uten det vil ikke hodet ditt fungere optimalt. Anonymous poster hash: 2b457...313
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #6 Skrevet 23. september 2015 Hvis du har lite matlyst, så kan du kanskje få i deg drikke? Juice, smoothie, yt, kakao osv for å få i deg litt flere kalorier. Jus inneholder jo en del vitaminer og yt/kakao/sjokomelk inneholder jo proteiner og kalsium. Nøtter er næringsrikt og er fint som mellommåltid. Frukt kan du også spise litt mer av. Bruk litt mer sauser og dressinger til måltidene. Ekstra smør og olje... Er som regel ikke så vanskelig å få inn ekstra kalorier her og der Anonymous poster hash: 90ec8...ee9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå