Gå til innhold

Trenger babyen alenetid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har et luksusproblem for tiden. Mine foreldre er på besøk, slik at vår baby på 5 mnd får masse tid og kos.

Foreldrene mine er flinke til å ikke overstimulere, men jeg lurer allikevel om babyen kan få for mye oppmerksomhet? Han er i grunnen ikke alene i det hele tatt om dagen.

Litt rart spørsmål fra meg på morgenkvisten..trenger babyer å være litt alene, eller er det greit så lenge man følger signaler?

Anonymous poster hash: a2b1d...4f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyer trenger IKKE alenetid, de trenger å være med mennesker som elsker de og ser de. De trenger ikke å bli stimulert 24/7, men de må bli sett, hørt og forstått :)

Kos deg med avlastingen  :danse: Ta deg en tur ut; mor og far kan ha godt av en tur ut uten barn.... Hehehe

Skrevet

Det er forskjell på babyer. Min baby trengte alenetid. Det vi merket var at når det ble for mye kos og oppmerksomhet så ble babyen veldig grinete og roa seg ikke ned før han ble lagt i kurven eller vogna. Da kunne han ligge der og smile og lage pludrer lyder for seg selv.

Så noen babyer trenger det, andre babyer får nesten ikke nok oppmerksomhet og kos.

Anonymous poster hash: 08e00...4b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...