Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 ...er man kun velkommen i åpen bhg i egen kommune, eller kan man gå i nabokommunen? Noen som vet? Anonymous poster hash: 1d9b1...9b2
craZy&roCkaNattTerorist Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Man kan gå hvor man vill 😊
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Så gøy da Har flytter over kommunegrensen, men føler meg mer hjemme i min gamle kommune, samt at jeg fortsatt jobber der. Litt lettere å omgås folk der Takk for svar. Anonymous poster hash: 1d9b1...9b2
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #4 Skrevet 23. september 2015 Håper det er greit jeg bruker tråden din. Hva skjer egentlig på åpen barnehage? Man kommer dit også. ? Anonymous poster hash: 252a7...c20
sug lut Skrevet 23. september 2015 #5 Skrevet 23. september 2015 Håper det er greit jeg bruker tråden din. Hva skjer egentlig på åpen barnehage? Man kommer dit også. ? Anonymous poster hash: 252a7...c20 Jeg kan bare svare for den jeg selv har benyttet, jeg har skjønt at den var meget veldrevet og vet ikke om dette vil være likt andre steder. Det var vel åpent fra ni til tolv eller noe sånt, ungene var helt fra babyer (der den voksne hadde størst behov for å treffe folk) til større barn, med foreldre eller dagmammaer eller praktikanter eller au pairer. Det holdt til et stort forsamlingsrom som hadde kjøkken og en del leker - både for de aller minste og for 3-4-åringene, så alt fra baller, klosser og rangler til lekekjøkken og parkeringsgarasje og dukkevogner. Vi betalte 20 kroner for å være der, det inkluderte kaffe/te til den voksne. Først var det fri leketid, hvor den voksne kunne være med når det trengtes eller bli kjent med noen andre eller sitte i koma med kaffen sin etter ei bratt natt. Deretter var det samling og vi satt i ring med barna og hadde klappeleker og sang. Så spiste vi, alle hadde medbrakt mat og vi sang matvers. Så lekte ungene litt til, alle hjalp til å rydde, og så rusla vi hjemover igjen (og ungen sov i vogna hjem). Det er fritt når du kommer og går, ungene (og du) har jo forskjellig rytme for soving etc.
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #6 Skrevet 23. september 2015 I mange kommuner må man gå i sin egen. Anonymous poster hash: 9d625...0ee
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #7 Skrevet 23. september 2015 Hvis du bor i Oslo vil jeg anbefale denne på Grefsen https://www.facebook.com/RegnbuenApenBarnehage Anonymous poster hash: 3384c...ed3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå