Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Jeg har en gutt på snart 15 mnd. Han har akkurat begynt i bhg, og dermed er han veldig sliten og sutrete på ettermiddagene. Hva i alle dager gjør dere for å underholde disse søte, små, men altfor slitne frem til leggetid? Anonymous poster hash: b4d8b...c7e
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Det varierer. En sikker vinner er å ta en tur ut på lekeplassen. Om han er veldig sliten en dag, så sitter vi gjerne en del og bare koser. Leser bok. Ser litt på tv. Ellers blir det vanlig lek med biler, duplo, kjøkkenlek, dukker etc.. Vi er delaktig innimellom, men han leker ofte med søsken eller på egenhånd også. Anonymous poster hash: 45635...289
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Sover han ikke i bhg? Min er 17 mnd. Verst er tiden fra 17-19. Ser litt på fantorangen da hun liker musikken. Bader kl 18, kveldsmat i halv syv tiden og senga kl 19. I mellomtiden leker vi litt, er på storesøster sitt rom. Koser med katten. Går opp og ned trappen, hun elsker det! Er det fint vær går vi kanskje ned i fjæra en tur og kaster sten i havet Anonymous poster hash: 82842...90f
Isola&Lille+julegave Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Min er 20 mnd. Er hjemme fra Bhg ca 16.45. Hun leker med søsteren mens jeg lager middag. Spiser ca 17.15. Så er det fantorangen og/eller litt lek, oftest med storesøster, så er det bad og legging mellom 18.00 og 18.30. Da er hun helt ferdig! Sover til 07.00-07.30. Må ofte vekkes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå