Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Det er så godt! Og jeg har lyst å lage dette selv. Har du laget det? Er det vanskelig? Anonymous poster hash: 3f2b6...39c
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Det er ikke vanskelig, men litt tidkrevende og behøver mange ingredienser. Til hverdags innrømmer jeg lett at jeg jukser med en boks Orgran Falaffelmix. Funker, men synes nesten Anamma sine er bedre. Kanskje ikke det svaret du ville ha, men jeg har laget det noen ganger, men gidder rett og slett ikke å gjøre det mer avansert enn Anamma eller Orgran Anonymous poster hash: 007d0...1b2
soleia Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 http://www.veganmisjonen.com/2015/04/oppskrift-min-beste-falafel.html Eg har laga nokre gonger, og er som regel så lat at eg brukar hermetiske kikerter. Proffane lagar vel med bløytlagde, men ukokte kikerter.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Det er ikke vanskelig, men litt tidkrevende og behøver mange ingredienser. Til hverdags innrømmer jeg lett at jeg jukser med en boks Orgran Falaffelmix. Funker, men synes nesten Anamma sine er bedre. Kanskje ikke det svaret du ville ha, men jeg har laget det noen ganger, men gidder rett og slett ikke å gjøre det mer avansert enn Anamma eller Orgran Anonymous poster hash: 007d0...1b2 Hvor får du kjøpt Anamma og Orgran falaffelmix? Jeg har aldri sett det i butikker tror jeg Anonymous poster hash: 725cd...198
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #5 Skrevet 22. september 2015 Det er ikke vanskelig, men litt tidkrevende og behøver mange ingredienser. Til hverdags innrømmer jeg lett at jeg jukser med en boks Orgran Falaffelmix. Funker, men synes nesten Anamma sine er bedre. Kanskje ikke det svaret du ville ha, men jeg har laget det noen ganger, men gidder rett og slett ikke å gjøre det mer avansert enn Anamma eller Orgran Anonymous poster hash: 007d0...1b2 Hvor får du kjøpt Anamma og Orgran falaffelmix? Jeg har aldri sett det i butikker tror jeg Anonymous poster hash: 725cd...198 Vet at Rema 1000 har Anamma, som frysevare. Orgran har de på de fleste helsekostforretninger, men vet at Coop Xtra har det i sortimentet sitt. Står ofte i allergihyllen Anonymous poster hash: 007d0...1b2
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #6 Skrevet 22. september 2015 Det er ikke vanskelig, men litt tidkrevende og behøver mange ingredienser. Til hverdags innrømmer jeg lett at jeg jukser med en boks Orgran Falaffelmix. Funker, men synes nesten Anamma sine er bedre. Kanskje ikke det svaret du ville ha, men jeg har laget det noen ganger, men gidder rett og slett ikke å gjøre det mer avansert enn Anamma eller Orgran Anonymous poster hash: 007d0...1b2 Hvor får du kjøpt Anamma og Orgran falaffelmix? Jeg har aldri sett det i butikker tror jeg Anonymous poster hash: 725cd...198 Vet at Rema 1000 har Anamma, som frysevare. Orgran har de på de fleste helsekostforretninger, men vet at Coop Xtra har det i sortimentet sitt. Står ofte i allergihyllen Anonymous poster hash: 007d0...1b2 Takk Anonymous poster hash: 725cd...198
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå