Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Jeg har vært der selv, og nå nylig kommet meg ut av det. Det var utrolig tungt og jeg vil si det var den verste tiden i mitt liv. Jeg skal aldri havne i samme situasjon igjen. Jeg har endelig nå kunnet begynt å leve normalt igjen. Jeg har funnet meg en mann. Vi har det så utrolig godt sammen på alle måter. Har vært i et forhold i over 6 mnd og barn er presentert og hele pakka. Jeg har oppgjennom månedene sett tegnene. 😓 Tror han skammer seg, og jeg syns det er vanskelig å spørre rett ut. Jeg vil virkelig aldri havne der igjen, men det er heller ikke aktuelt å kaste bort det som mest sannsynlig, eller rettere sagt, det jeg VET er den store kjærligheten og mannen i mitt liv. Gode råd ønskes!😕 Anonymous poster hash: 6edcd...e68
Isola&Lille+julegave Skrevet 23. september 2015 #2 Skrevet 23. september 2015 Du må fortelle om din opplevelse og deretter spørre han rett ut. Du må ikke flytte sammen med han før han har ryddet opp. Og den dagen dere bor sammen må dere alltid være veldig åpne om økonomi slik at begge har 100% oversikt, slik at ingen blir lurt!
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #3 Skrevet 23. september 2015 Kommunikasjon! Det må dere ha om dette er mannen i ditt liv uansett. Kan likegodt starte nå. Du kan jo fortelle om din tøffe tid, kanskje det kommer av seg selv Anonymous poster hash: c501e...1a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå