Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Møtte en mann for ett par uker siden. Vi har en fantastisk god kjemi og har møttes flere ganger, samt prater på telefon så og si hver dag.Men jeg er også litt usikker på denne fyren.Vi er jo såklart bare i en "bli-kjent" fase, men hva kan man da forvente? Har en dårlig følelse på at han noen ganger lyver til meg, men jeg har jo ikke peiling. F.eks. idag sa han var på besøk hos en kompis, da jeg senere pratet med han sa han at han hadde vært på besøk til faren sin i hele ettermiddag.Har vært flere slike episoder, så lurer på om han er sløver eller lyver. Hva tror dere? Anonymous poster hash: d5e00...06d
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Dårlig tegn. Om dere ikke har hatt sex enda, så vent med det og se det litt an. Vær obs på tegn på at han ikke forteller deg sannheten. Det er forferdelig mange "playere" der ute, og de holder gjerne på med flere på en gang. Anonymous poster hash: 82e4a...871
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Dårlig tegn. Om dere ikke har hatt sex enda, så vent med det og se det litt an. Vær obs på tegn på at han ikke forteller deg sannheten. Det er forferdelig mange "playere" der ute, og de holder gjerne på med flere på en gang. Anonymous poster hash: 82e4a...871 Vi har ikke hatt sex, heldigvis. Men er det slik at jeg nå burde forvente at han ikke har kontakt med noen andre damer utenom meg (ikke veninner vel og merke da)? Jeg er helt ute av dette sjekke-greia, og aner ikke hva som er "normalt". Han sender og svare somregel hele dagen på meldinger, snapchat ol, samt på kvelden. Men på ettermiddagene er det HELT stille. Og når vi igjen prater på kvelden, er det ikke alt som henger på greip bestandig. Synes det er så vanskelig å vite, da dette er en person hverken jeg eller noen andre jeg kjenner har kjennskap til fra tidligere. Anonymous poster hash: d5e00...06d
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Men spør du han ikke om det, når han f.eks først sa at han hadde vært hos en kompis og etterpå plutselig hadde vært hos faren? Og hva sier han da? Anonymous poster hash: 58896...0eb
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #5 Skrevet 22. september 2015 Dårlig tegn. Om dere ikke har hatt sex enda, så vent med det og se det litt an. Vær obs på tegn på at han ikke forteller deg sannheten. Det er forferdelig mange "playere" der ute, og de holder gjerne på med flere på en gang. Anonymous poster hash: 82e4a...871 Vi har ikke hatt sex, heldigvis. Men er det slik at jeg nå burde forvente at han ikke har kontakt med noen andre damer utenom meg (ikke veninner vel og merke da)? Jeg er helt ute av dette sjekke-greia, og aner ikke hva som er "normalt". Han sender og svare somregel hele dagen på meldinger, snapchat ol, samt på kvelden. Men på ettermiddagene er det HELT stille. Og når vi igjen prater på kvelden, er det ikke alt som henger på greip bestandig. Synes det er så vanskelig å vite, da dette er en person hverken jeg eller noen andre jeg kjenner har kjennskap til fra tidligere. Anonymous poster hash: d5e00...06d Nei, så tidlig kan du egentlig ikke forvente at han holder seg kun til deg. Der er personer veldig ulike. Jeg orker ikke møte mer enn en om gangen, men vet mange som mener det er å kaste bort tiden, så de møter flere på en gang. Men det du kan forvente, det er at han er ærlig med deg. Og det virker det ikke som om han er. Er du sikker på at han ikke er i et forhold? Kan nesten virke slik hvis han konsekvent ikke er tilgjengelig på ettermiddager. Det alvorligste mener jeg er at han synes å lyve til deg. En mann som lyver til deg nå så tidlig, han kan du ikke stole på! Anonymous poster hash: 82e4a...871
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #6 Skrevet 22. september 2015 Men spør du han ikke om det, når han f.eks først sa at han hadde vært hos en kompis og etterpå plutselig hadde vært hos faren? Og hva sier han da? Anonymous poster hash: 58896...0eb "jojo, jeg var jo der først en tur. Så dro jeg videre til fattern og har vært hos han siden". Synes det er vanskelig å tolke, for på en måte kan det jo stemme at han har vært hos faren, men han ble også en smule nølende da jeg begynte å grave litt. Hi Anonymous poster hash: d5e00...06d
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #7 Skrevet 22. september 2015 Dårlig tegn. Om dere ikke har hatt sex enda, så vent med det og se det litt an. Vær obs på tegn på at han ikke forteller deg sannheten. Det er forferdelig mange "playere" der ute, og de holder gjerne på med flere på en gang. Anonymous poster hash: 82e4a...871 Vi har ikke hatt sex, heldigvis. Men er det slik at jeg nå burde forvente at han ikke har kontakt med noen andre damer utenom meg (ikke veninner vel og merke da)? Jeg er helt ute av dette sjekke-greia, og aner ikke hva som er "normalt". Han sender og svare somregel hele dagen på meldinger, snapchat ol, samt på kvelden. Men på ettermiddagene er det HELT stille. Og når vi igjen prater på kvelden, er det ikke alt som henger på greip bestandig. Synes det er så vanskelig å vite, da dette er en person hverken jeg eller noen andre jeg kjenner har kjennskap til fra tidligere. Anonymous poster hash: d5e00...06d Nei, så tidlig kan du egentlig ikke forvente at han holder seg kun til deg. Der er personer veldig ulike. Jeg orker ikke møte mer enn en om gangen, men vet mange som mener det er å kaste bort tiden, så de møter flere på en gang. Men det du kan forvente, det er at han er ærlig med deg. Og det virker det ikke som om han er. Er du sikker på at han ikke er i et forhold? Kan nesten virke slik hvis han konsekvent ikke er tilgjengelig på ettermiddager. Det alvorligste mener jeg er at han synes å lyve til deg. En mann som lyver til deg nå så tidlig, han kan du ikke stole på! Anonymous poster hash: 82e4a...871 Men jeg vet jo ikke om han lyver, eller om han kanskje bare legger bort telefonen når han er på besøk. Han pleier å legge den ifra seg når han er hos meg, så kan jo hende han gjør det hos andre også. Men er så vanskelig å eventuelt skal finne det ut! Tror kanskje jeg tenker for mye Anonymous poster hash: d5e00...06d
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #8 Skrevet 23. september 2015 Du kan nok desverre ikke forvente at han holder seg til bare deg. Har opplevd fler og fler som har andre damer på si, samt tinder og hele pakka- frem til vi har blitt godt kjente. Dette for min del gjør at jeg ikke klarer å stole på mannen. Har du møtt vennene hans? Vennene til en person kan si mye om vedkommende. Hadde jeg vært deg, ville jeg spurt rett ut. Anonymous poster hash: 4ca3a...9bc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå