Gå til innhold

Dere som spiller wf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med menn? Mister snart troen på menneskeheten etter at jeg begynte å spille dette. En typisk samtale kan være:

Han: Hvem er du?

Jeg: Sliten småbarnsmor fra østlandet

Han: Singel?

Jeg: Nei, godt gift

Han: Kone og to barn her

Han: Hvilke klær liker du?

Jeg: Hva som helst

Han: Hva fantaserer du om?

På dette tidspunktet lar jeg være å svare. Da avslutter de spillet. Hva er greia???

Anonymous poster hash: 0534f...93e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det med menn? Mister snart troen på menneskeheten etter at jeg begynte å spille dette. En typisk samtale kan være:

Han: Hvem er du?

Jeg: Sliten småbarnsmor fra østlandet

Han: Singel?

Jeg: Nei, godt gift

Han: Kone og to barn her

Han: Hvilke klær liker du?

Jeg: Hva som helst

Han: Hva fantaserer du om?

På dette tidspunktet lar jeg være å svare. Da avslutter de spillet. Hva er greia???

Ha ha.. Har vore borti akkurat dei same typane eg òg. Lurar òg på kva som feiler desse mennene som tydelegvis har eit spesielt liv. Tenkjer òg på korleis dei same mennene heilt sikkert oppfører seg likt mot unge jenter på nettet som oss halvgamle....

Anonymous poster hash: 83d34...bf4

Skrevet

Jeg bare sletter alle som innleder en samtale eller unngår å se hva som skrives.

Sletter også der vokabularet ikke strekker seg lenger enn våt og kåt!

Skrevet

Spiller også wordfeud, og synes disse samtalene inntrer oftere og oftere. 
Har lurt på hva det er med dagens mannfolk. 

Eller rettere sagt, hvordan verden er det vi lever i. Alle er utro, alle menn er ute etter en samtale om fantasier og sex. Alt dreier seg om utroskap osv osv. Blir så drit lei!

Anonymous poster hash: 02f75...b8a
Skrevet

Har dere bilde på profilen? Kanskje bedre å fjerne det?

Men hva vil disse mennene oppnå? Tror de at noen ønsker å møte dem? Hvorfor ikke bruke en datingside istedenfor?

Hi

Skrevet

Hehe jeg må bare flire litt 🙈 Jeg "møtte" en av mine beste venner der, eller det vil si, vi skravlet først i et par tråder her inne og så spilte vi noen spill på wf. Det er over to år siden og vi spiller fortsatt daglig men kun for å mase 😂

Tror ingen vet så mye om meg som henne! Møtte henne for første gang i vår og det var "kjærlighet ved første blikk" så venninnedating var ihvertfall suksess 😍

Anonymous poster hash: acaf6...8cf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...