rytme Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Når på dagen vasker de? Regner med vaskepersonal også ønsker å jobbe på dagtid og ikke på ettermiddagen. Men da jobber jo også de fleste som bor i husene... Må man være hjemme mens de vasker? Låse de inn og ut? Leste i en tråd om en som dro bort mens de vasket, men da måtte hun kommet seg hjem igjen før vaskehjelpen var ferdig da, for regner med vaskehjelpen ikke låser etter seg? Eller er det noen som gir nøkkel til vaskehjelpen? Spør fordi jeg aner virkelig ikke
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Jeg startet den andre tråden om vaskehjelp 😉☺ Hun kommer på dagtid og bruker vel ca 3 timer. Legger nøkkelen under matten og hun låser og legger den tilbake når hun er ferdig. 😊 Hun har ikke egen nøkkel. Jeg vil ikke være hjemme når hun vasker. Anonymous poster hash: 97981...ad8
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Legger ut nøkkel de dagene hun kommer. Anonymous poster hash: cbcb3...ada
Gemini77 Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Legger ut nøkkel den dagen hun vasker. Vasker fra 9-12 hver torsdag så nydelig å komme hjem til rent hus så nærme helgen 👍🏼
rytme Skrevet 22. september 2015 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2015 aha! Takker for svar Dere er ikke redd for innbrudd? At noen skal oppdage hvilke dager dere har vaskehjelp og finne nøkkelen osv? Jeg er ikke så veldig redd for det selv, men har en mann som er litt hysterisk / paranoid. Han hadde sikkert aldri gått med på det.... Jeg har lyst på vaskehjelp
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #6 Skrevet 22. september 2015 Vi har vaskehjelp, bruker firma da. De har egen nøkkel. Funker fint. Anonymous poster hash: ddb04...772
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #7 Skrevet 22. september 2015 Jeg legger også ut nøkkel, men ikke under matta da Hun vasker mens jeg er på jobb. Anonymous poster hash: b292b...c6e
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #8 Skrevet 22. september 2015 Vi har vaskehjelp, bruker firma da. De har egen nøkkel. Funker fint. Anonymous poster hash: ddb04...772 Dette. Anonymous poster hash: a3363...fda
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #9 Skrevet 22. september 2015 Er dere ikke redde for at vasken ikke gjøres ordentlig, hvis dere ikke er der? Jeg vurderte og ha vaskehjelp, men så ombestemte jeg meg. Tenk om de ikke gjør det ordentlig da? Bruker samme klut først på do, å så vasken etterpå. Klarer ikke legge fra meg tanken. Anonymous poster hash: 52b9e...665
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #10 Skrevet 22. september 2015 Er dere ikke redde for at vasken ikke gjøres ordentlig, hvis dere ikke er der? Jeg vurderte og ha vaskehjelp, men så ombestemte jeg meg. Tenk om de ikke gjør det ordentlig da? Bruker samme klut først på do, å så vasken etterpå. Klarer ikke legge fra meg tanken. Anonymous poster hash: 52b9e...665 Våre vaskefolk er storforbrukere av tørkerull og kluter, så svaret på det med om jeg er redd for at de bruker samme klut på og vask er vel strengt tatt nei for min del. Jeg bekymrer meg vel mer over at de bruker litt vel mye spraysåpe til alt; jif baderom, jif universal, ji kjøkken osv... Men det er ingen vits i å prøve å få dem til å bruke microfiberkluter, det forstår de (altså mine vaskefolk) seg ikke på. En annen ting som er viktig å presisere er: Man kan ALDRI regne med at de vasker like bra som det du selv gjør. Man har ikke vaskefolk for å få tatt full rundvask hver uke altså. Man har vaskefolk for å få tatt en overhaling med jevne mellomrom, altså støvsuging, kjapp støvtørk og gulvvask. Er du ute etter å få tatt julevasken hver uke, for å sette det på spissen, er det like greit å bare gjøre jobben selv. Anonymous poster hash: a3363...fda
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #11 Skrevet 22. september 2015 Jeg legger nøkkelen ut, og hun låser seg inn og ut selv. Vanligvis har vi alltid på alarmen når vi ikke er hjemme, men skrur den ikke på når hun skal komme, hun har ikke koden til den. Det er en ekstra sikkerhet synes jeg ihvertfall. Er aldri hjemme når hun vasker, men kommer ofte hjemrett etter hun har gått da. Anonymous poster hash: e6a7f...745
Anonym bruker Skrevet 23. september 2015 #13 Skrevet 23. september 2015 Vaskehjelpen vår har egen nøkkel og har vasket hver uke i 7år. Anonymous poster hash: 4a0ab...d7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå