Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Skal det aldri ta slutt? Hele aborten har vært et mareritt med infeksjon, to kurer med Cytotex pga ufullstendig abort, alt for stort blodtap, depresjon.. Gjør det ikke noe enklere at blødningen aldri skal gi seg 😢 Anonymous poster hash: 61013...2b5
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Skal det aldri ta slutt? Hele aborten har vært et mareritt med infeksjon, to kurer med Cytotex pga ufullstendig abort, alt for stort blodtap, depresjon.. Gjør det ikke noe enklere at blødningen aldri skal gi seg 😢 Anonymous poster hash: 61013...2b5 Kjempegod klem til deg ❤ Jeg kjenner så godt følelsen av at det er grusomt nok, om man ikke må blø i en evighet også. Du må bare holde ut, bedre dager er i vente. Blør du enda friskt, eller er det brunlig/rustfarget? Blør du mye eller har blødningen tiltatt i kraftighet? Anonymous poster hash: 0bd67...d31
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 En gang blødde jeg i 7 uker etter en abort. Noen ganger tar deg tid 😕 Lykke til! Anonymous poster hash: 6226c...e1b
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Skal det aldri ta slutt? Hele aborten har vært et mareritt med infeksjon, to kurer med Cytotex pga ufullstendig abort, alt for stort blodtap, depresjon.. Gjør det ikke noe enklere at blødningen aldri skal gi seg 😢 Anonymous poster hash: 61013...2b5 Kjempegod klem til deg ❤ Jeg kjenner så godt følelsen av at det er grusomt nok, om man ikke må blø i en evighet også. Du må bare holde ut, bedre dager er i vente. Blør du enda friskt, eller er det brunlig/rustfarget? Blør du mye eller har blødningen tiltatt i kraftighet? Anonymous poster hash: 0bd67...d31 Blør friskt igjen. På søndag var det brunt, og mye mindre... Men blør ikke så mye som jeg har gjort. Ikke like mye som ved mensen feks Anonymous poster hash: 61013...2b5
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #5 Skrevet 22. september 2015 En gang blødde jeg i 7 uker etter en abort. Noen ganger tar deg tid 😕 Lykke til! Anonymous poster hash: 6226c...e1b 7 uker?! Åj, vet du hvorfor så lenge? De sa på sykehuset at man kunne blø opp til 4 uker Anonymous poster hash: 61013...2b5
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #6 Skrevet 22. september 2015 Pass på så du får i deg nok vitaminer og mineraler nå som du mister så mye blod, så ikke du ender med alle mulige mangler i tillegg. Håper det gir seg snart <3 Anonymous poster hash: 14b3d...769
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #7 Skrevet 22. september 2015 Skal det aldri ta slutt? Hele aborten har vært et mareritt med infeksjon, to kurer med Cytotex pga ufullstendig abort, alt for stort blodtap, depresjon.. Gjør det ikke noe enklere at blødningen aldri skal gi seg 😢 Anonymous poster hash: 61013...2b5 Kjempegod klem til deg ❤ Jeg kjenner så godt følelsen av at det er grusomt nok, om man ikke må blø i en evighet også. Du må bare holde ut, bedre dager er i vente. Blør du enda friskt, eller er det brunlig/rustfarget? Blør du mye eller har blødningen tiltatt i kraftighet? Anonymous poster hash: 0bd67...d31 Blør friskt igjen. På søndag var det brunt, og mye mindre... Men blør ikke så mye som jeg har gjort. Ikke like mye som ved mensen feks Anonymous poster hash: 61013...2b5 Kan være "siste rest" som kommer nå. Det som var igjen av sårskorpen i livmoren har vel løsnet, så nå kommer det siste. Eller kanskje det er mensen? Så lenge du ikke blør unormalt mye, med klumper eller får smerter, er det nok helt normalt Anonymous poster hash: 0bd67...d31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå