GĂ„ til innhold

Er du en sliten mamma?đŸ˜„

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har 2 barn.En pÄ 7 mnd.og en pÄ 4 Är.Jeg er totalt utslitt!Har i tillegg kroniske smerter og er til utredning.Dette bekymrer meg.Jeg fÞler noen dager at jeg aldri skulle ha fÄtt barna mine, men jeg klarer selvfÞlgelig ikke forestille meg et liv uten dem heller.Jeg grÄter ofte, jeg er bekymra,har vondt, fÞler meg som verdens verste mamma som bare stresser og kjefter...fÞler alle andre har det sÄ enkelt!Er det slik??det kan ikke vÊre bare jeg som er sliten?

Anonymous poster hash: be338...ef4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klem til deg. Det der er helt likt som meg. Helt merkelig og lese.

Anonymous poster hash: b03c2...feb

Skrevet

Ja, jeg er sliten. Har ogsÄ mye smerter og er under utredning for det. Bruker mye tid hos lege og behandlere samtidig som jeg jobber og mÄ fÞlge opp alle ungene. Har null overskudd, og fÞler jeg bare er...

Anonymous poster hash: 1b0e0...b15

Skrevet

Jeg er ogsÄ sliten, men ikke slik som deg.

Jeg er normalt sliten nÄr man har en pÄ 4 mnd som er en del vÄken pÄ nettene og en pÄ 2,5 som krever sitt :)

Jeg er kanskje mer konstant trÞtt enn direkte utslitt egentlig, men det gÄr jo litt inn i hverandre, trÞtt og sliten. 

Skrevet

Alle er slitne i blant.

Du er sikkert en god mamma. Og uansett er du deres mamma og du vil alltid vĂŠre spesiell for dem <3

Kan du fÄ noen hjelp/avlastning? Klem

Anonymous poster hash: 4c8f0...370

Skrevet

Klem til dere ogsĂ„...ja fĂžler ogsĂ„ at jeg bare er....alt jeg gjĂžr er for ungene.Dagene bare flyyyr og jeg fĂžler at jeg ikke klarer Ă„ henge med!đŸ˜„Det er alltid noe som mĂ„ gjĂžres!

Skrevet

Pappaen deres er borte fra mandag til fredag stortsett hver uke,men han hjelper meg med en gang han er hjemme.(bare synd han ikke frivillig kan ta ungene med ut slik at jeg fÄr gjort noe uten mas eller bare slappet av en time....)fÞler meg sÄ utakknemmelig...besteforeldre hjelper nÄr jeg spÞr, men jeg liker ikke mase pÄ dem

Skrevet

Hehe jeg har en 4-Äring, og det er veldig lite som er enkelt med ham. 7 mnd var enda verre husker jeg. :P Og det uten smerter, sÄ det er ikke rart du er sliten stakkar.

Anonymous poster hash: 1c75a...f7e
Skrevet

Hehe ja det gĂ„rt i hundre her😝en som kryper overalt og en som ogsĂ„ er hĂžyt og lavt😅Er jo veldig glad i dem, men sĂ„ utrolig godt det hadde vĂŠrt Ă„ fĂ„tt en hel dag til Ă„ bare gjĂžre det man selv vil(sove).....đŸ˜«

Skrevet

Ja er sliten men vil ikke definere det som en sliten mamma. Fikk bechterew da fÞrstemann var 6 mnd og hele permisjonen var et smertehelvete. Ble gravid med nestemann da han var 15 mnd. Begynte med biologiske medisiner/sprÞytet da jeg var ferdig med ammingen av sistemann. Husker alt som et forferdelig slit med mye smerter. Jobbet (og jobber) fullt og hadde en stor hund i tillegg. Ser tilbake til den tiden med vonde tanker enda selv om det var masse fint ogsÄ.

NÄ er jeg sliten pÄ en helt annen mÄte. De er stÞrre men fy sÞren sÄ mye Ä gjÞre..

Skrevet

Absolutt ikke bare du som er sliten! Er ikke det en del av det Ä vÊre smÄbarnsmor da?

Noen er selvfĂžlgelig mer slitne enn andre. Jeg tror jeg er av dem som har vĂŠrt mer sliten enn gjennomsnittet....

Fikk tre barn pÄ 5 Är og har slitt med sykdom nÄ i snart tre Är. Utmattelsessymptomer.

Kan trÞste deg med at det blir lettere nÄr barna blir stÞrre da.

Bare hold ut! Sender deg en styrkeklem pĂ„ veien. 💞

Skrevet

Er "normalt" sliten, men det er kun pga litt lite sÞvn. Har baby pÄ 6 mnd og ei pÄ 4 Är.

Anonymous poster hash: d7163...15f

Skrevet

Jeg er en sliten mamma.NÄ er barna mine litt stÞrre,men har to barn med diagnose og en tenÄring i trass.FÞler meg som i et hamsterhjul.

Anonymous poster hash: 5eadc...9da

Skrevet

Jeg var normalt sliten med to barn og i full jobb. Ble gravid med nr 3 og var i full jobb og aktivitet ut hele svangerskapet. Etter fĂždsel var det noe som ikke stemte og jeg trodde rett og slett jeg hadde fĂ„tt et barn for mye. Jeg hanglet meg igjennom permisjonen og innsĂ„ jeg ikke kom til Ă„ klare full jobb, sĂ„ jeg reduserte den til 50%. Etter ca 6 mnd i jobb og utrolig mange plager smalt det en dag og jeg kom ikke ut av senga. Jeg var helt skutt, hadde ikke fĂžlelser i bena, men smerter i ryggen sĂ„ der kjentes ut som om jeg skulle fĂžde ut av rumpa, hodepine osv osv. Da startet mitt sykdomshelvete for alvor. Diagnosen er ME utlĂžst av svineinfulensa som jeg hadde under svangerskapet med nr 3.... Det er fĂ„tt 5 Ă„r 😔

Pass pĂ„ dere selv damer 💕 Dere kjenner selv forskjell pĂ„ normalt sliten og sykt sliten, tro meg! Grav da ikke din egen grav, men be om hjelp omgĂ„ende.

Anonymous poster hash: 5f0ba...2df

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...