Gå til innhold

Bli i forholdet kun for barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen har vært sammen i 11 år og jeg er dypt ulykkelig. Vi har en gutt på skole og ei lita ei på to i barnehage. Jeg orker ikke dette forholdet lenger og vi er ikke bra for hverandre, i det hele tatt. Bør jeg holde ut for barnas skyld? De er jo så små :( sånn som det er nå så lever jeg kun for barna mine og har ikke være meg selv på mange år. Jeg er kontrollert til de grader og har det ikke bra

Anonymous poster hash: be37b...3dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære deg, sånn kan du ikke leve!hvis forholdet tar så mye mer enn det gir, må du gjøre deg selv og barna dine den tjenesten det er å gå videre i livet. Det er skummelt, og det er vanskelig å se for seg livet uten barna rundt seg (regner med at om du går fra mannen fordeler dere tiden med dem på et vis). Spesielt er det vanskelig når du lever kun for dem slik det er nå. Men du må ta vare på deg selv for å ha overskudd til å ta vare på dem på best mulig måte. Ikke bruk mere tid og krefter på å ha det så elendig!

Jeg har selv gått fra faren til barnet mitt, og vet hvor ufattelig tøft det er. Men tro meg, det blir bedre! Nå bor jeg alene, har møtt en annen som jeg elsker og som elsker meg, og er på god vei til å leve livet mer i tråd med hvordan jeg ønsker det. Jeg er mer lykkelig enn noen gang, og det kommer også sønnen min til gode!

Det et en lang og vond vei å gå, men livet er for kort til å leve det på akkord med seg selv og i giftige forhold!

Sender deg en varm klem, og håper inderlig du finner mot til å gå!

Anonymous poster hash: 913d0...ab1

Skrevet

Husk på at det du gjør nå er å lære barna hvordan et forhold skal være.

Har selv vært der, gikk pga barna.

Ikke angret ett sekund.

Anonymous poster hash: 344eb...827

Gjest Antarctica
Skrevet

Barna dine har det akkurat så bra som du har det. Er du dypt ulykkelig bør du være en oscarvinnende skuespiller for at ikke ungene skal ha fanget det opp for lenge siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...