Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Eller er det bare bleking hos tannlegen med sånn lys som iser.Gjorde for endel år siden bleking hos en som ikke var utdannet tannlege .Galskap.Smertene var helt vanvittige .Er redd det iser sånn med hjemmebleking også. Anonymous poster hash: 9ccf7...807
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Jeg er veldig plaget med ising, men har ikke opplevd det med hjemmebleking:). Har forsøkt to forskjellig og det har vært supert. Jeg liker Crest best. Du kan jo prøve litt og ta av før tiden... Anonymous poster hash: 1e40a...583
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Har brukt hjemmebleking for noen år siden. Er ganske plaget med ising nå. Anonymous poster hash: 3d9f3...10f
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Jeg var sikker på at det ikke iset når det var hjemme bleking.Så naiv jeg har vært.Uff gruer meg litt.Tannlegen har støpt skinner .Så føler jeg må prøve det da.Har betalt endel for det. Anonymous poster hash: 9ccf7...807
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #5 Skrevet 22. september 2015 Jeg har nettopp bleket dem. Har vært plaget med ising men bruker kun Sensodyne tannkrem (ikke den hvitere tenner typen) og er bra nå. Begynte med fluorskyll to ganger om dagen ca en uke før bleiking, og fortsatte med det mens jeg bleika og etterpå. Veldig lite plaget med ising. Anonymous poster hash: c09dd...f53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå