Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Er dere hjemme når vaskehjelpen vasker?😀 Vi har vaskehjelp og jeg er i permisjon. Liker ikke å være hjemme mens hun vasker så da stresser jeg ut med baby, vogn og hund i noen timer. Reiser ofte på besøk til noen mens hun holder på. Mannen mener jeg er teit og at jeg er flau over å ha vaskehjelp men jeg liker ikke tanken på at jeg skal sitte å chille i sofaen mens en fremmed vasker huset mitt😲 Er jeg rar?😂😁 Hva gjør dere?☺ Anonymous poster hash: f24fe...678
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Jeg pleide å gå og gjemme meg på soverommet 😄 Anonymous poster hash: 14c9f...d7e
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Er dere hjemme når vaskehjelpen vasker?😀 Vi har vaskehjelp og jeg er i permisjon. Liker ikke å være hjemme mens hun vasker så da stresser jeg ut med baby, vogn og hund i noen timer. Reiser ofte på besøk til noen mens hun holder på. Mannen mener jeg er teit og at jeg er flau over å ha vaskehjelp men jeg liker ikke tanken på at jeg skal sitte å chille i sofaen mens en fremmed vasker huset mitt😲 Er jeg rar?😂😁 Hva gjør dere?☺ Anonymous poster hash: f24fe...678 Jeg synes du er rar som har vaskehjelp når du ikke jobber, men det var vel ikke det du mente. Skjønner godt at du synes det er flaut at hun vasker mens du sitter i sofaen. Anonymous poster hash: 95985...bf5
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Haha, litt deilig å lese om at det tapper dere for energi at huset deres blir vasket av en vaskehjelp Sorry, måtte bare siden jeg er en smule sjalu Anonymous poster hash: b7640...32b
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #5 Skrevet 22. september 2015 Er dere hjemme når vaskehjelpen vasker?😀 Vi har vaskehjelp og jeg er i permisjon. Liker ikke å være hjemme mens hun vasker så da stresser jeg ut med baby, vogn og hund i noen timer. Reiser ofte på besøk til noen mens hun holder på. Mannen mener jeg er teit og at jeg er flau over å ha vaskehjelp men jeg liker ikke tanken på at jeg skal sitte å chille i sofaen mens en fremmed vasker huset mitt😲 Er jeg rar?😂😁 Hva gjør dere?☺ Anonymous poster hash: f24fe...678 Jeg synes du er rar som har vaskehjelp når du ikke jobber, men det var vel ikke det du mente. Skjønner godt at du synes det er flaut at hun vasker mens du sitter i sofaen. Anonymous poster hash: 95985...bf5 Herregud da menneske! Jeg var gravid og sengeliggende med bekkenløsning! Er du alltid like opptatt av å finne andres "feil"? Hilsen hun første som svarte Anonymous poster hash: 14c9f...d7e
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #6 Skrevet 22. september 2015 Er dere hjemme når vaskehjelpen vasker?😀 Vi har vaskehjelp og jeg er i permisjon. Liker ikke å være hjemme mens hun vasker så da stresser jeg ut med baby, vogn og hund i noen timer. Reiser ofte på besøk til noen mens hun holder på. Mannen mener jeg er teit og at jeg er flau over å ha vaskehjelp men jeg liker ikke tanken på at jeg skal sitte å chille i sofaen mens en fremmed vasker huset mitt😲 Er jeg rar?😂😁 Hva gjør dere?☺ Anonymous poster hash: f24fe...678 Jeg synes du er rar som har vaskehjelp når du ikke jobber, men det var vel ikke det du mente. Skjønner godt at du synes det er flaut at hun vasker mens du sitter i sofaen. Anonymous poster hash: 95985...bf5 Jeg har selvfølgelig vaskehjelp fordi jeg har mulighet til det 😉😁 Orker ikke bruke tiden på å vaske når jeg kan kose meg med lillegutt😊 De vokser så fort! Anonymous poster hash: f24fe...678
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #7 Skrevet 22. september 2015 Er dere hjemme når vaskehjelpen vasker?😀 Vi har vaskehjelp og jeg er i permisjon. Liker ikke å være hjemme mens hun vasker så da stresser jeg ut med baby, vogn og hund i noen timer. Reiser ofte på besøk til noen mens hun holder på. Mannen mener jeg er teit og at jeg er flau over å ha vaskehjelp men jeg liker ikke tanken på at jeg skal sitte å chille i sofaen mens en fremmed vasker huset mitt😲 Er jeg rar?😂😁 Hva gjør dere?☺ Anonymous poster hash: f24fe...678 Jeg synes du er rar som har vaskehjelp når du ikke jobber, men det var vel ikke det du mente. Skjønner godt at du synes det er flaut at hun vasker mens du sitter i sofaen. Anonymous poster hash: 95985...bf5 Herregud da menneske! Jeg var gravid og sengeliggende med bekkenløsning! Er du alltid like opptatt av å finne andres "feil"? Hilsen hun første som svarte Anonymous poster hash: 14c9f...d7e Veldig god grunn til å ha vaskehjelp synes jeg!☺👍 dumt å slite seg mer ut når man har vondt i bekkenet. Kommer helt sikkert til å fortsette med vaskehjelp når jeg blir gravid igjen. Kanskje ha det oftere også ☺😊 Anonymous poster hash: f24fe...678
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #8 Skrevet 22. september 2015 Er dere hjemme når vaskehjelpen vasker?😀 Vi har vaskehjelp og jeg er i permisjon. Liker ikke å være hjemme mens hun vasker så da stresser jeg ut med baby, vogn og hund i noen timer. Reiser ofte på besøk til noen mens hun holder på. Mannen mener jeg er teit og at jeg er flau over å ha vaskehjelp men jeg liker ikke tanken på at jeg skal sitte å chille i sofaen mens en fremmed vasker huset mitt😲 Er jeg rar?😂😁 Hva gjør dere?☺ Anonymous poster hash: f24fe...678 Jeg synes du er rar som har vaskehjelp når du ikke jobber, men det var vel ikke det du mente. Skjønner godt at du synes det er flaut at hun vasker mens du sitter i sofaen. Anonymous poster hash: 95985...bf5 Jeg har selvfølgelig vaskehjelp fordi jeg har mulighet til det 😉😁 Orker ikke bruke tiden på å vaske når jeg kan kose meg med lillegutt😊 De vokser så fort! Anonymous poster hash: f24fe...678 Men hvis det blir mer stress en avslappende går jo vinningen opp i spinningen? Jeg hadde nok gått meg en tur og ellers gjort det som må til med babyen. Hvor lenge er hun der om gangen da? Husk at dere har et ordnet ansatt og arbeidsgiverforhold der du betaler for en tjeneste hun tilbyr. Det er ingenting flaut med det. Anonymous poster hash: c4957...350
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #9 Skrevet 22. september 2015 Vi har så stort hus at det å gjemme seg litt bort ikke er noe stort problem. Vanligvis starter hun i 2 etg, og da ordner jeg på kjøkkenet eller er i stua. Bruker tiden til å sortere ut og vaske kjøleskapet, forberede middag eller slappe av. Er jeg fortsatt hjemme når hun starter i 1 etg pleier jeg og sortere og rydde på plass rene klær på soverommene oppe. Veldig ofte er jeg ute når hun kommer, trener eller er på cafe. Anonymous poster hash: 9585a...776
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #10 Skrevet 22. september 2015 Er dere hjemme når vaskehjelpen vasker?😀 Vi har vaskehjelp og jeg er i permisjon. Liker ikke å være hjemme mens hun vasker så da stresser jeg ut med baby, vogn og hund i noen timer. Reiser ofte på besøk til noen mens hun holder på. Mannen mener jeg er teit og at jeg er flau over å ha vaskehjelp men jeg liker ikke tanken på at jeg skal sitte å chille i sofaen mens en fremmed vasker huset mitt😲 Er jeg rar?😂😁 Hva gjør dere?☺ Anonymous poster hash: f24fe...678 Jeg synes du er rar som har vaskehjelp når du ikke jobber, men det var vel ikke det du mente. Skjønner godt at du synes det er flaut at hun vasker mens du sitter i sofaen. Anonymous poster hash: 95985...bf5 Jeg har selvfølgelig vaskehjelp fordi jeg har mulighet til det 😉😁 Orker ikke bruke tiden på å vaske når jeg kan kose meg med lillegutt😊 De vokser så fort! Anonymous poster hash: f24fe...678 Men hvis det blir mer stress en avslappende går jo vinningen opp i spinningen? Jeg hadde nok gått meg en tur og ellers gjort det som må til med babyen. Hvor lenge er hun der om gangen da? Husk at dere har et ordnet ansatt og arbeidsgiverforhold der du betaler for en tjeneste hun tilbyr. Det er ingenting flaut med det. Anonymous poster hash: c4957...350 Synes det er ganske stressende ja. Men det er mer stress å vaske selv. Har prøvd det samtidig som å ha baby, orker det ikke. Mannen jobber mye så han får ikke gjort noe i ukedagene. Hun bruker vel ca. 3 (kanskje opp mot 4 timer, vet ikke akkurat siden jeg aldri er der). Synes uansett at det er flaut å være hjemme. Men sånn er jeg med andre håndverkere også da. Hvis det er elektriker eller noen som kommer så synes jeg alltid det er litt kleint😁🙈🙊 Anonymous poster hash: f24fe...678
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #11 Skrevet 22. september 2015 Skjønner godt du syns det er flaut. Kunne ikke falt meg inn å hatt vaskehjelp engang, og langt mindre vært hjemme når hun var der! Anonymous poster hash: 84e0e...42b
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #12 Skrevet 22. september 2015 Skjønner godt du syns det er flaut. Kunne ikke falt meg inn å hatt vaskehjelp engang, og langt mindre vært hjemme når hun var der! Anonymous poster hash: 84e0e...42b Du er vel bare litt misunnelig 😉😁😃 Anonymous poster hash: f24fe...678
Papegøyeblomst Skrevet 22. september 2015 #13 Skrevet 22. september 2015 Jeg går og legger meg rett etter hun har kommet - hun vasker ikke på soverommet. Når jeg står opp har hun dradt.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #14 Skrevet 22. september 2015 Skjønner godt du syns det er flaut. Kunne ikke falt meg inn å hatt vaskehjelp engang, og langt mindre vært hjemme når hun var der! Anonymous poster hash: 84e0e...42b Du er vel bare litt misunnelig 😉😁😃 Anonymous poster hash: f24fe...678 Overhodet ikke! Jeg får krampe hver gang svigermor spør om hun kan vaske hos oss. Hater det! Selvom det er godt ment. Anonymous poster hash: 84e0e...42b
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #15 Skrevet 22. september 2015 Jobber turnus, og hvis jeg har fri den dagen vaskehjelpa kommer stikker jeg av. Gjerne på trening og så shopping, så det kan fort bli dyre dager Helt uaktuelt å sitte i sofaen og se på at hun vasker. Anonymous poster hash: 5ebc6...247
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #16 Skrevet 22. september 2015 Jeg er syk. Orker jeg handler jeg litt, men for det meste sitter jeg i kjellerstua som jeg vasker selv mens hun tar resten av huset 😔 Jeg hater det! Anonymous poster hash: edbb1...f76
pifi med tre nurk Skrevet 22. september 2015 #17 Skrevet 22. september 2015 Jeg hadde også vært flau om andre kom for å vaske mitt hus. Så skjønner deg godt! Selv om det absolutt ikke er noen grunn til å være flau så lenge dere har skikkelige forhold og ordentlig betalt for vaskehjelpen deres.
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #18 Skrevet 22. september 2015 Jeg gikk også ut mens de vasket når jeg hadde permisjon. Ville ikke at de skal tro jeg drev å sjekket at de gjorde skikkelig jobb, og dessuten så kom de flere enn en, og da var jeg ofte i veien uansett hvor jeg oppholdt meg. I tillegg kom de ofte når barnet skulle sove, og da kunne jeg like gjerne gå ut å trille en tur. Synes ikke det var flaut da, men heller ikke kult å gå rundt i huset mens de vasket for oss. (Og ja, vi har hvitt vaskefirma, for dere som synes dere har noe med det.) Anonymous poster hash: d5f21...31f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå