Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Vi har fått time der nå. Vi har kjørt oss helt fast i forholdet og alt har blitt en konkurranse. Hvem er mest sliten, hvem sover minst, hvem gjør mest hjemme osv osv.. med andre ord, en ganske så slitsom hverdag. Dere som har vært der for å få hjelp til parfoholdet (ikke mekling), hva kan vi forvente? Fikk dere god hjelp? Ble ting bedre etterpå? Anonymous poster hash: 685f2...fba
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Tror det kommer så an på hvem dere kommer til. Vi gikk 1 år der, fordi vi slet i forholdet. Og vi gikk til en helt fantastisk dame, som hjalp oss mye. Men det ble brudd tilslutt. Men det var fordi minn ex mann var utro for andre gang, og det godtok ikke jeg. Så var vi noen år senere, da han fant ut at han ville ha full omsorg for barna. Før dette hadde han ikke hatt samvær på 6 mnd, og behandlet ikke barna så bra da de var hos han. Hun vi gikk til da, bare støttet far, og mente det var en god ide at barna skulle flytte til han. Det var jo sååååå fantastisk med menn som ville ha barna på fulltid. Så hun var en møkkakjerring. Men far fikk ikke barna, da jeg sa klart ifra hvor lite aktuelt det var. Anonymous poster hash: 137d7...739
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Uff, er så bekymret for denne timen. Akkurat nå angrer jeg litt på at jeg bestilte den. Men jeg må bare manne meg opp å si ting som de er. Som fastlegen min sier; du må ta din plass og tro på din egen historie! Håper vi finner ut av ting Anonymous poster hash: 685f2...fba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå