Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Får tidvis så vondt i venstre ben (haleben/symfyse/lår) at jeg må dra på benet nesten.. Høres det ut som låsning? Skjønner ikke helt forskjellen på låsning og løsning.. Smerten stråler ned i leggen. Er seks uker til termin og jeg vet ikke helt om det er noe vits i å få henvisning til fysio? Anonymous poster hash: fa1fe...ce6
TPK Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Klart det er vits! Jeg hadde låsning og fysio knadde til jeg ble blå og gul, men GUD så deilig det var å gå derfra uten smerter!
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Klart det er vits! Jeg hadde låsning og fysio knadde til jeg ble blå og gul, men GUD så deilig det var å gå derfra uten smerter!Hva gjør de der? Hvor mye koster det? Anonymous poster hash: fa1fe...ce6
TPK Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Det var en privat, kostet 300 kr gangen trorjeg. Men du får det dekket når du er gravid,hvis du går til en med refusjonsordning. Men der er kanskje lang ventetid. Han masserte og tøyde,viste øvelser jeg kunne gjøre, jeg lå med beina i sånn slynge og tøyde og dro.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå