Gå til innhold

Er jeg gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde sex med partneren min da kondomen sprakk. Jeg gikk samme dag å kjøpte meg en angrepille. Dagen etter hadde jeg ubeskytet sex der vi hoppet av i svingen. Jeg vet dette var veldig dumt, men det skjedde. 6 dager senere får jeg en blødning som varer i 4 dager. Før denne blødingen hadde jeg vanlige tegn på at mensen var på vei, som oppblåst mage, humørsvingninger og ømme bryster.  Jeg har lest en del om blødning når du er gravid. Jeg har aldri vært gravid før, jeg trenger hjelp! Trur dere jeg er gravid?

Anonymous poster hash: 7eb89...30c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en test.

Anonymous poster hash: 76c0b...9c8

Skrevet

Ta en test.

Men mensen har kommet, så er det nødvendig?

Skrevet

Trodde ikke du visste om det var mensen eller ei. Da er du nok ikke gravid om det var vanlig mensen du hadde. Angrepiller kan ødelegge syklusen i mange mnd fremover.

Skrevet

Neppe!

Anonymous poster hash: 202af...3f2

Skrevet

Trodde ikke du visste om det var mensen eller ei. Da er du nok ikke gravid om det var vanlig mensen du hadde. Angrepiller kan ødelegge syklusen i mange mnd fremoverarrow-10x10.png.

Er ikke 100% på at det er mensen fordi jeg har alldri blødd så lite som jeg gjorde denne gangen

Skrevet

Trodde ikke du visste om det var mensen eller ei. Da er du nok ikke gravid om det var vanlig mensen du hadde. Angrepiller kan ødelegge syklusen i mange mnd fremoverarrow-10x10.png.

Er ikke 100% på at det er mensen fordi jeg har alldri blødd så lite som jeg gjorde denne gangen

Det kan være pga angrepillen. Eneste som kan gi deg svar er en test. Ingen av oss her inne.

Skrevet

Om mensen kom for tidlig og var mindre enn vanlig så kan det like gjerne være festeblødning. Men du er naturligvis pent nødt til å ta en test for å finne det ut. 

Anonymous poster hash: 6e745...f33
Skrevet

Det kan være pga angrepillen. Eneste som kan gi deg svar er en test. Ingen av oss her inne.

Greit da tar jeg en test:)

Skrevet

Ja, det er du! Gratulere😝

Anonymous poster hash: d9fed...97b

Skrevet

Angrepillen fucker opp syklusen din så du kan få blødninger og div problemer i mange måneder etterpå.

Du er nødt til å ta en test for å vite om du er gravid.

Anonymous poster hash: 72ab2...41a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...