Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Jeg er gravid, uke 30. Nå i ettermiddag har jeg hatt et skikkelig ubehag i siden/ryggen på høyre side. Det tar litt tak på en måte, ikke vondt men veldig ubehagelig, og jeg er litt kvalm i tillegg. Noen som vet hva det kan være? Anonymous poster hash: 769c1...6b9
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Umulig å si, alt fra muskelstivhet, låsning i ryggen, nyrebekkensmerter, leverproblemer, og sikkert annet også. Trenger ikke være noe alvorlig. Ta en telefon til legen din eller til legevakten om du blir dårligere utover ettermiddagen og kvelden. Anonymous poster hash: 729b9...a74
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #3 Skrevet 22. september 2015 Det er liksom i navlehøyde bare at det er på siden/bak jeg kjenner det mest. Vet ikke hvordan rier er, men det er kanskje helt annerledes? I og med at jeg kun er 30 uker håper jeg det er noe annet Anonymous poster hash: 769c1...6b9
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Hvis du frykter det er rier, så ringer du føden i stedet for å spørre her. Anonymous poster hash: db197...2a2
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #5 Skrevet 22. september 2015 Må vel være lov å spørre her om jeg vil det. Jeg "frykter" ikke at det er rier, jeg lurer på om det kan være det. Har ikke født før så aner ikke selv Anonymous poster hash: 769c1...6b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå