Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #1 Skrevet 22. september 2015 Kjøpte klær via finn, og da jeg mottok de var det en eim av tobakk fra de. Kan dette vaskes vekk? Burde ikke alle som selger klær vaske det før de selger det? Synes det er skikkelig frekt. Lyst til å gi en tilbakemelding. Hva kan jeg si? Anonymous poster hash: d9f91...013
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #2 Skrevet 22. september 2015 Det er sikkert vasket, men selv nyvasket tøy tar til seg røyklukt fra et hus det røykes i. Tipper de røyker inne... Anonymous poster hash: 7107d...24b
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #4 Skrevet 22. september 2015 Det samme skjedde her da jeg handlet gravidklær Stinket røyk!!! Nå har jeg vasket klærne tusen ganger og lukta er heldigvis borte!! Anonymous poster hash: fddee...e8c
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #5 Skrevet 22. september 2015 Vask med eddik. Du skulle vel uansett vaske tøyet...? Anonymous poster hash: 6316d...ac8
Anonym bruker Skrevet 22. september 2015 #6 Skrevet 22. september 2015 Det går bort i vask. Min mor røyker, og alt av klær lukter selv når de er nyvasket, også det som ikke er hennes. Hun røyker kun ute. Hun vasker nemlig klærne sine sammen med alle andres... Anonymous poster hash: dcdb3...0f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå